Fortrydelsespille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2020

Tommelise

Ja, som andre skriver, så kan fortrydelsespillen lave kludder i ens cyklus.

Jeg har taget en fortrydelsespille to gange i mit liv, men jeg kan faktisk ikke  huske, om min mens kom senere end normalt.

Men jeg blev i hvert fald ikke gravid.

Håber for dig, at du snart får menstruation.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Åårh for filan. Jeg kan se der ligger en del opslag omkring den hersens fortrydelsespille men spørger alligevel 

Jeg var mandag d 6 juli sammen med en fyr... han vidste godt jeg ikke tager noget prævention(er meget ærlig omkring det, skal dog starte på minipiller ved næste mens) 

min ægløsning ville falde d 8 juli hvilket jeg også sagde til ham... så det måtte blive med kondom færdig basta da jeg ikke ønsker flere børn og det gør han heller ikke...... problemet er så bare af kondomet sprang  som i virkelig sprang... var ikke i tvivl for det ja sorry rendte ud af mig da han var kommet

det sker som sagt mandag nat og tirsdag formiddag suser jeg selvfølgelig på apoteket og køber en fortrydelsespille 

jeg skulle så have haft min mens i går og den er ikke kommet min bryster er ømme og her sådan en fornemmelse i dem som når mælken løber til.. ja i know mærkelig beskrivelse men den bedste måde jeg kan beskrive det på 

jeg burde bare suse op og købe en test men shit jeg er nervøs....  har en gang før taget en fortrydelsespille og der var min mens ikke forsinket. Kan den pille godt forsinke ens mens?? 

der er like ingen antræk til mens overhovedet så er virkelig nervøs. Jeg skal under ingen omstændigheder have flere børn. Og synes jo virkelig vi har taget de forholdsregeler vi kunne.

er det ikke bedst at teste med morgen urin? 

Jeg har prøvet det samme med et sprængt kondom, fortrydelsespille dagen efter. Jeg var alligevel gravid. Dengang troede jeg slet ikke det var muligt når man tager pillen. Håber du går fri og får din mens snart 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym trådstarter

Update

den fortrydelsespille virkede vidst ikke 

øv også gravid i en alder af 40 og ønsker ikke flere børn... har taget alle forholdsregler... og alligevel går det galt.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Update

den fortrydelsespille virkede vidst ikke 

øv også gravid i en alder af 40 og ønsker ikke flere børn... har taget alle forholdsregler... og alligevel går det galt.... 

Øv det gør mig ondt at høre når nu ønsket slet ikk er der for flere børn og slet ikk når i samtidig har taget jeres forholdsregler.  

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øv det gør mig ondt at høre når nu ønsket slet ikk er der for flere børn og slet ikk når i samtidig har taget jeres forholdsregler.  

Tak  ja jeg synes det er super hårdt lige nu... har sagt det til ham og han er heldigvis super sød og forstående og har tilbudt at være der uanset hvad jeg har brug for.... men for fanden altså

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det samme med et sprængt kondom, fortrydelsespille dagen efter. Jeg var alligevel gravid. Dengang troede jeg slet ikke det var muligt når man tager pillen. Håber du går fri og får din mens snart 

Samme forløb her.. har lige taget en meget tydelig positiv test det er normalt en glæde men ikke her

Anmeld Citér

27. juli 2020

Baby.mamma

Anonym skriver:

Samme forløb her.. har lige taget en meget tydelig positiv test det er normalt en glæde men ikke her

Pu ha en mavepuster. Utroligt at pillen ikke har virket. Samlet set er det hele utrolig uheldigt. Ved du, hvad du vil gøre? 

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Pu ha en mavepuster. Utroligt at pillen ikke har virket. Samlet set er det hele utrolig uheldigt. Ved du, hvad du vil gøre? 

Det er den hårdeste mavepuster jeg har fået længe

jeg har en tid ved lægen i morgen til anmodning om abort... jeg har to børn som jeg er selv med... jeg er 40.... ikke kæreste med ham.... men fuck det er hårdt jeg ved jo hvad det er jeg afbryder

og ja utroligt den ikke virkede så hurtigt efter men kan læse mig til der er flere der har prøvet at den ikke virkede 

Anmeld Citér

27. juli 2020

Barn3

Anonym skriver:

Det er den hårdeste mavepuster jeg har fået længe

jeg har en tid ved lægen i morgen til anmodning om abort... jeg har to børn som jeg er selv med... jeg er 40.... ikke kæreste med ham.... men fuck det er hårdt jeg ved jo hvad det er jeg afbryder

og ja utroligt den ikke virkede så hurtigt efter men kan læse mig til der er flere der har prøvet at den ikke virkede 

Hej

Held og lykke med din beslutning.  Det er vis ikke så nemt.

Men tænk omvendt-i tog alle forholdsregel og du gjorde alt muligt for at ikke blive gravid efter "uheldet ",MEN måske er det et skabne og højeste magter sender dig denne baby,som du skulle faktisk slet ikke anstrænge for at få?

Men du kender bedst dine ønsker om fremtiden.

Anmeld Citér

27. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Varme kram til dig. 
sikke en svær tid for dig!  Er du 100 på aborten? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.