Soonmom skriver:
Nej, det er vist ikke helt det de har sagt så 
8 timer er al for længe af at være vågen, så jo det har de helt ret i at der bør ligge lur i de timer og ja gråden kan godt være svær at undgå, hvis han ikke er vant til at blive lagt, så han kun får sovet når han dejser om af umattethed hos dig (det er efter min mening, mere synd).
Så nej de ud fra det du skriver har de ikke sagt at han skal græde sig i søvn, men at det kan være svært at undgå pga at I har givet ham en dum struktur (eller mangel på samme), de fleste børn vil græde, hvis man ændre i måden man gør tingene på, men det er man jo nødt til, hvis de ikke fungere 
Han blev påvirket af min medicin, som han fik gennem min amning. Dette blev opdaget alt for sent, da medicinen er gennemtestet og der aldrig har været nogen før mig, der har haft et barn der blev påvirket af det. Jeg skiftede medicin da han var 2 måneder gammel.
Derudover har han fra dag 1 skullet puttes aktivt og har haft svært ved at give slip - dvs. at da han var under ét døgn gammelt for jeg rundt med ham på hospitalsstuen og vuggede, kyssede, sang, nussede, ammede. Vi har ALLE dage prøvet at putte ham "hurtigt" når han har fået mad, ny ble osv - men han er bare en vågen dreng og det er han stadig! Så vi har ikke ændret i rutiner, vi har virkelig forsøgt ALT. Vi kunne styrte rundt med barnevognen i 6 timer i streg og han lå med det ene øje på klem - i det sekund vognen stoppede, så vågnede han. Han er ALDRIG faldet i søvn under en amning - heller ikke om natten, hvor han også havde brug for hjælp til indsovningen.
Nok har jeg en depression, nok kan det være svært at indse hvor man fejler som forælder - men i det her tilfælde har vi ikke gjort noget forkert, andet end at nægte at han skal skrige sig selv i søvn. For jeg måtte ikke tage ham op og kald det hvad du vil, når et barn ligger alene i en vogn og skriger uden at være i favn, så græder det alene - i min optik. Han er 4 måneder nu er blevet bedre til at sove.