Åh hvordan starter man......
hele 3. Klasse - som min søn går i nu har været et mareridt. Der er konstant konflikter mellem drengene og min søn et ofte syndebuk. Og det siger jeg ikke bare for, at jeg er naiv og ikke tror han selv er skyld i det - flere andre børn mistrives fordi de ser hvordan tingene går udover min søn. Det er ofte to drenge som er efter ham - men alt efter hvem de lige leger med er der nogle gange flere med......
idag, har der så været en episode med en dreng, som faktisk er en af min drengs gode venner. Hans far ringer og fortæller min søn har sparket ham i hovedet. Jeg bliver ked og konfrontere min søn, som er helt uforstående for den udlægning. Vi kår frem til, via observationer fra andre elever, at min søn har skubbet nogle drenge inde i et rør, med sine ben, for at få dem ud.
Men det har min søn glemt at fortælle os i al snakken - hvor min mand er ret sur og skælder ud på vores søn over han glemmer at fortælle sådanne vigtige elementer i netop, sådan en situation.
det ender i en total sur og træls diskussion og min mand ender med, at tage fortnite fra min søn i to døgn. Og jeg fatter det ikke?!
drenge på 10år kan, efter min opfattelse, sgu da ikke huske og samle alle ender og tråde op på 0,5 i sådan en snak? Men det mener min mand han skulle kunne, og at vi nu fremstår som komplet idioter når vi ikke fortalte forudrettedes søn, at det måske havde en vis rigtighed, med Spark i hovedet - (selvom jeg synes der er pænt langt fra spark i hovedet, til skub i et rør!!!)
jeg synes min mand er urimelig - er jeg helt forkert????!!!
mig hvordan håndtere I andre lignende situationer?
Anmeld
Citér