StineW79 skriver:
Hva sagde han så til den udmelding?
Hva siger han til at ska dele sin store søn, med det nye barn, og samtidig ska være sammen med dig og dine børn? For så ka han jo ik bare lige bruge en hele dag alene, med den store.
Hva siger den store til at blive storebror?
Og hvordan ska det fungere, når baby er kommet, og han igen, igen bare smutter? Er døren så bare åben og alt ka fortsætte som nu med, at du bare tager ham tilbage?
Har du overvejet at når han igen smutter, at så ska du ha en ny dele ordning op at køre, med en som allerede nu viser, at hans egene følelser og tanker kommer før dig og dine?
Nu skriver du at du stadig er indenfor abortgrænsen, så det tænker jeg virklig du seriøst ska overveje, at høre brug af. Du og de børn du allerede har, må kommet først, når man ska se på det store billede. Vh Stine
Han kunne godt forstå det og det bliver ikke aktuelt med de 3 ugers ferie her. Jeg sagde til ham, at jeg var træt og kørt fast og ikke orkede mere. Han blev meget ked af det og er på vej hjem.
Jeg vil lige sige, at det kun er i forhold til bonusbarnet at der er problemer. Det er ikke fordi han går rundt og er et møgdyr på daglig basis. Han får nogle udbrud og undskylder helt vanvittigt bagefter. Det er ikke godt nok, det er jeg med på, men i forhold til når baby kommer og tid med den store har vi selvfølgelig talt igennem flere gange.
I vores samtale sagde han nu, at han gerne afleverede bonusbarnet hos sin mor igen hvis jeg havde brug for det, og at han gerne sprang noget samvær over for min skyld. Men det er selvfølgelig ikke det jeg ønsker, jeg ønsker at han får styr på sin paranoide forestillinger om sit barn. For det går ud over mig og mine børn og barnets mor når han bliver så fanget i sit eget ævl. Han sagde, at grunden til han skrider ved skænderier er, at han vil beskytte mig fordi han godt ved at han har problemer. Jeg har også sagt, at jeg ikke er sikker på baby mere.
Så... Nu snakker vi i aften. Som minimum skal han søge hjælp til sine ture, hvilket han har accepteret. Og jeg vil være med den første gang, så han ikke begynder at lukke op for sin paranoia og fremlægger tingene derefter.