Problemer pga corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2020

Soonmom

Anonym skriver:

Desværre er hun ikke til at hugge eller stikke i 

Jeg ville se mig om efter anden pasning (det kan i self ikke nå før problemet opstår), men hun lyder ikke særlig samarbejdsvillig, så det er vel kun et spørgsmål om tid før yderligere problemer opstår 

Jeg har været der og vi flyttede vores børn (havde to i privatdagpleje) over til en integreret sådan så de ikke skulle skifte flere gange (det er desværre ikke sådan lige at flytte fra privat til kommunal, men jeg ville klart forsøge at snakke med pladsanvisningen)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Er det fordi, at der er andre, der afleverer på disse tider? Eller vil hun have 45 min. interval? 

Er det det sidste, så synes jeg, at du skal ringe til nogle (ved ikke lige hvem, men det har de andre skrevet).. 

Jeg ved ikke hvor meget interval hun har imellem hver aflevering mit indtryk er at der er en om morgen når vi kommer og så kommer der faktisk en kort tid efter plejer passe med når jeg sætter mig ind i bilen så kommer den næste så der kan ikke være 45 min der  

jeg må prøve snakke med hende en sidste gang og se om vi kan finde en løsning 

jeg har talt med mit arbejde og de har givet mig lov til møde 715 istedet så vil det hænge sammen med jeg aflevere 645 

Anmeld Citér

15. maj 2020

AnoMor

Kunne du evt snakke med den forælder der afleverer 6:30 og spørger om de kunne være interesseret i bytte tid? 
kan være de kan være mere fleksible i forbindelse med deres mødetider jo. 

Anmeld Citér

15. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Kunne du evt snakke med den forælder der afleverer 6:30 og spørger om de kunne være interesseret i bytte tid? 
kan være de kan være mere fleksible i forbindelse med deres mødetider jo. 

De bor desværre rigtig langt væk ellers ved jeg de havde hjulpet mig uden problemer ☺️

Anmeld Citér

15. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

De bor desværre rigtig langt væk ellers ved jeg de havde hjulpet mig uden problemer ☺️

Jamen hvis de bor langt væk. Så kan det da netop være at det ville være super for dem at få en senere mødetid så de ikk skal køre så tidligt ? 

Anmeld Citér

15. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Jamen hvis de bor langt væk. Så kan det da netop være at det ville være super for dem at få en senere mødetid så de ikk skal køre så tidligt ? 

Det arbejder vel tidligt(eller har lang tur til arbejde) , ellers giver da ikke mening at aflevere så tidligt.(i mit hoved gør det i hvert fald ikke) 

Anmeld Citér

15. maj 2020

AnoMor

BAE skriver:

Det arbejder vel tidligt(eller har lang tur til arbejde) , ellers giver da ikke mening at aflevere så tidligt.(i mit hoved gør det i hvert fald ikke) 

Måske ikke. Men det skader da ikke at spørger dem. Kan jo være deres arbejdstider har mere fleksibilitet end ts og hendes mands nu mår dp mor ikke er samarbejdsvilling. 

Anmeld Citér

16. maj 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Altså vores daginst. Åbner også først kl 7. 
endnu værre - de store kan kun få undervisning fra 12-15. 
så - jeg tror alle er pænt udfordret. Vi bor 7 km fra skolen .... går i 0. Og 3. 
intet er ret nemt i denne tid. For nogen 

Anmeld Citér

16. maj 2020

Anonym

Jeg kan slet ikke forstå den dagplejemor! En privat dagplejer har en forretning, som hun skal have kunder i. Det får man ved at være god til sit arbejde, være samarbejdsvilling, flexibel og ved at der er nogen af jeres bekendte med børn der spørg “I var jo glade for jeres dagpleje ikke? Måske vi skulle bruge hende til vores”. Sådanne situationer giver jo bestemt ikke “God omtale”. 
Vi har også en privat pasningsordning og de forsøger også at få børnene ind forskudt, da der kun må være en forældre i garderoben. Men det har da aldrig været noget bøvl at få det til at hænge sammen. Og de er immervæk 8 børn der skal afleveres. 

Og til dem der siger at de private er et billigere alternativ? Jeg betaler 250kr mere i måneden for min private pasning, som jeg gjorde da hun var i kommunal. Kommunens tilskud er i nogen kommuner faldet, hvilket gør at egenbetalingen har tilpasset sig.

Anmeld Citér

16. maj 2020

Soonmom

Anonym skriver:

Jeg kan slet ikke forstå den dagplejemor! En privat dagplejer har en forretning, som hun skal have kunder i. Det får man ved at være god til sit arbejde, være samarbejdsvilling, flexibel og ved at der er nogen af jeres bekendte med børn der spørg “I var jo glade for jeres dagpleje ikke? Måske vi skulle bruge hende til vores”. Sådanne situationer giver jo bestemt ikke “God omtale”. 
Vi har også en privat pasningsordning og de forsøger også at få børnene ind forskudt, da der kun må være en forældre i garderoben. Men det har da aldrig været noget bøvl at få det til at hænge sammen. Og de er immervæk 8 børn der skal afleveres. 

Og til dem der siger at de private er et billigere alternativ? Jeg betaler 250kr mere i måneden for min private pasning, som jeg gjorde da hun var i kommunal. Kommunens tilskud er i nogen kommuner faldet, hvilket gør at egenbetalingen har tilpasset sig.

Helt enig. 

Men vores gamle private dagpleje var for at sige det ligeglade med fleksibilitet og deres omdømme (de har et virkelig dårlig ry nu)..Men pga stigende børnetal, beliggenhed lige ved motorvejen og at mange bliver sendt til andre områder pga pladsmangel gør at de stadig kan få børn (men der er dælme også meget udskiftning i deres børn  Jeg forstår slet ikke der ikke er noget kontrol med private andet end om det er sikkerhedsmæssigt forsvarligt, men det er en anden debat ) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.