Godmorgen alle sammen
skriver lidt i håb om nogle herinde måske er private eller kommunal dagplejer eller bare ved noget
mig og min mand er lidt tosset vi har vores søn hos en privat dagpleje, vi skal aflevere i intervaller og det os gået fint nok fordi min mand pt arbejder hjemme men han skal starte op næste mandag igen og her har vi så problemet jeg møder kl 7 og min mand arbejder over en times kørsel væk og derfor er vi nødsaget til at skal aflevere 630 hvilket os står på den kontrakt vi har med hende, men pga af en anden aflevere sit barn der vil hun ikke ændre tiden vi aflevere ham 715 nu og det hænger jo slet ikke sammen med vores arbejde... vi står nu og aner ikke hvad vi skal gøre da det jo er uden for kommunal dagtilbud.
hun siger hun følger Sundhedsstyrelsen anbefalinger hvilket også er helt fint og forståeligt men det skal vel os hænge sammen med vores hverdag Det jo ligesom derfor han bliver passet.
vi har også en børnehave barn og der er slet ikke nogle problemer der så forstår ikke hvorfor det skal være så svært for hende at få det til at fungere.
jeg synes det vil være så synd at flytte ham
han skal starte i børnehave til januar og har skiftet dagpleje en gang..
hvad pokker havde i lige gjort her? 
Anmeld
Citér