Pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2020

Christabelle

Vores vuggestue har åben fra 7-14.30 eller 8-15.30 (normalt 6-17.30) alt efter hvilket tidsrum man bedst kan bruge. Dvs afleverer man kl 7 skal man have hentet inden 14.30. Vi møder begge kl 7 og har absolut ikke fri så vi kan nå at hente inden 14.30... Men det er den plads vi har fået så den måtte vi tage. Vi har haft alternative pasningsmuligheder indtil denne uge, men det har vi ikke længere og med butiksarbejde, er vi simpelthen nødt til at få dem begge afsted. Jeg har heldigvis en meget forstående arbejdsplads, så jeg skal bare møde ind når jeg har afleveret og kan gå før for at hente. Fars arbejdsplads er meget langt fra lige så forstående, så den hænger på mig. 

Min datters (privat)skole har åben hele åbningstiden som normalt, men sfo fungerer som nødpasning, som vi, og ganske få andre, gør brug af både morgen og eftermiddag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2020

Bettybom

Vores vs er ikke åbnet endnu. Vi blev ringet op fredag, om hvor meget vi havde brug for pladsen. Vi sagde at andre nok havde mere brug for pladsen, så vi holder vores datter hjemme til 10 maj. Vi er nogle af de “heldige” der får pengene tilbage. 
vi har desværre kun offentlig legeplads, så derfor kan halvdelen af børnene kun møde op, når de engang åbner instutionen igen

Anmeld Citér

19. april 2020

Carina:-)

Her er det som normalt,både i inst og sfo - 

Anmeld Citér

19. april 2020

serinasmor

Tjullehej skriver:

Bliver helt misundelig - men dejligt at høre at det trods alt fungere en del steder. For her er der godt nok ikke tale om en specielt stor åbning efter lockdown.

sidder du mon i kbh? 

Her har vi fået samme tider som normalt - men har valgt at give kortere dage til yngsten som er i børnehave - for at give luft til personalet 

ældsten er i skole og de går nu ind i en helt ny hverdag fra i morgen ... men det ser ud til at både lærere og pædagoger kan få det til at fungere. Hele hendes årgang skal være på SFOens adresse, med kæmpe udeområde. 

Begge skal være udenfor hele/det meste af dagen... 

Måske er det fordelen ved at bo i jylland

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.