Pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.313 visninger
33 svar
8 synes godt om
18. april 2020

Babilooo

Vi har fået to dage i næste uge og tre dages pasning i ugen efter... reducerede dage.

Ikke lige noget man kan bruge til specielt meget.

Hvad med jer andre - hvordan er jeres pasningsmuligheder?

shit jeg håber snart på noget normalitet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2020

Missyou

Her har vi mulighed for pasning alle ugens hverdage fra 6.30 - 16:45 præcis ligesom før.. 

Anmeld Citér

18. april 2020

Babilooo

Missyou skriver:

Her har vi mulighed for pasning alle ugens hverdage fra 6.30 - 16:45 præcis ligesom før.. 

Hurra for ensartet behandling og service.

Men godt for jer...

Anmeld Citér

18. april 2020

FruStolpe

Vi har fået to dage i næste uge og tre dages pasning i ugen efter... reducerede dage.

Vores børnehave har åbent som normalt fra 6-17 man-fre. og skolen er også normal fra 7.50-13.10 men der er reduceret i SFO. Som vi ikke bruger alligevel. 

Så her var vi tilbage til normale dage fra i onsdags 

Anmeld Citér

18. april 2020

ønskebørn74

Tjullehej skriver:

Det kommer an på hvor mange der holder deres børn hjemme i institutionerne. I vores er der 3,5 timers pasning pr. barn pga. pladsmangel. Hvis mine tvillinger kom også, var der to timer pr. barn til alle. Det er et lille special tilbud med få børn på hver stue i forvejen. Så vi bliver hjemme, jeg studerer på fjernstudie alligevel. 

Anmeld Citér

18. april 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Der er mulighed for samme tidsrum som vi plejer heldigvis. Jeg vil sige det er godt vi går den gode årstid i møde så de netop kan være meget ude. Ellers ville der godt nok være pladsmæssige udfordringer.

Anmeld Citér

18. april 2020

AnoMor

Tjullehej skriver:

Her har vi mulighed for pasning alle ugens hverdage fra 7-17 præcis som normalt. Vi har bare skulle melde id hvilke dage og hvilket tidsrum vores børn er der også er der lagt plan for dem  

Min søn skal kun afsted 3 dage i hhv 3,5 og 5 timer. Bare for at få noget socialt med de andre børn som han savner 

Anmeld Citér

18. april 2020

Babilooo

Bliver helt misundelig - men dejligt at høre at det trods alt fungere en del steder. For her er der godt nok ikke tale om en specielt stor åbning efter lockdown.

Anmeld Citér

18. april 2020

ErDuHerIkkeSnart

Vi har ingen muligheder lige nu - ingen af ungernes institioner åbner på mere end 50% (den ene kun 33%), og der er familier med begge forældre i kritiske funktioner, og børn med særlige behov, som har endnu mere brug for pladsen end vi har.

Så vi har valgt at trække os og overveje at melde ungerne midlertidigt ud, selvom det er drønhårdt at jonglere småbørn og to gange fuldtidsjob fra i en lejlighed på 3. sal  

Anmeld Citér

18. april 2020

Babilooo

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Vi har ingen muligheder lige nu - ingen af ungernes institioner åbner på mere end 50% (den ene kun 33%), og der er familier med begge forældre i kritiske funktioner, og børn med særlige behov, som har endnu mere brug for pladsen end vi har.

Så vi har valgt at trække os og overveje at melde ungerne midlertidigt ud, selvom det er drønhårdt at jonglere småbørn og to gange fuldtidsjob fra i en lejlighed på 3. sal  

Vi overvejer faktisk også at melde vores us som skal starte i skole. Man betaler en del for noget man ikke kan gøre brug af - madudgiften og madordning mm

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.