Tidlig scanning. Fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2020

Anonym trådstarter

Kan først snakke med lægen mandag, men går udfra jeg skal have en blodprøve mere  håber at jeg ikke er så langt henne som beregnet (har jeg hele tiden haft på fornemmelsen, da jeg havde meget sen ægløsning), men håbet er nok ikke så stort 

Tillykke med den nye gravidetet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Kan først snakke med lægen mandag, men går udfra jeg skal have en blodprøve mere  håber at jeg ikke er så langt henne som beregnet (har jeg hele tiden haft på fornemmelsen, da jeg havde meget sen ægløsning), men håbet er nok ikke så stort 

Tillykke med den nye gravidetet 

Og det kan jo sagtens være du ikke er så langt og har haft sen ÆL god ide, med at spørge om en til bp på mandag. 

og mange tak krydser alt for at det hele er fint 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym trådstarter

En lille opdate 

Forstår ingenting nu. Mit hcg stiger fint siger lægen (jeg synes ikke det er steget ret meget), og hun vil ikke undersøge mig yderligere. Hun mener bare jeg skal have en tid til første graviditets undersøgelse og siger Siger at jeg ikke kan regne med en tidlig scanning. Synes det er lang tid at vente til nf med at finde ud af om der er dukket noget op på scanningen 

Anmeld Citér

6. marts 2020

M O R til J Vega

En lille opdate 

Forstår ingenting nu. Mit hcg stiger fint siger lægen (jeg synes ikke det er steget ret meget), og hun vil ikke undersøge mig yderligere. Hun mener bare jeg skal have en tid til første graviditets undersøgelse og siger Siger at jeg ikke kan regne med en tidlig scanning. Synes det er lang tid at vente til nf med at finde ud af om der er dukket noget op på scanningen 

Meget ringe læge du har. 

skift læge, eller betal 400kr til en tryghedsscanning og se om den har udviklet sig fra sidst, som den skal 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym trådstarter

Koster det samme at skifte læge, så tænker jeg må ud og købe endnu en scanning. Åh hvor er det irriterende ikke at få ordentlig vished 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym trådstarter

Ville du få en scanning allerede nu her eller vente lidt så der er gået mere end en uge imellem scanningerne?

Anmeld Citér

6. marts 2020

M O R til J Vega

Ville du få en scanning allerede nu her eller vente lidt så der er gået mere end en uge imellem scanningerne?

At skifte læge koster da ikke noget 

og kan så godt forstå dig, også derfor du på ingen måde skal vente til uge 12 eller 14 på NF

hvor lang er du nu ift. sidste scanning? 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym trådstarter

sidst jeg skiftede læge kostede det 400 kr 

Lægen i dag sagde at jeg var 7+noget. Havde selv regnet 8+noget. Var til scanning d. 28 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym

At skifte læge koster da ikke noget 

og kan så godt forstå dig, også derfor du på ingen måde skal vente til uge 12 eller 14 på NF

hvor lang er du nu ift. sidste scanning? 

Det koster mellem 150-500 at skifte læge alt efter kommune, jo mindre du flytter. Sådan er reglerne:

Det er gratis at skifte læge, hvis:

• din nuværende læge lukker sin praksis
  • din nuværende læges praksis deles i flere
  • du skifter læge i forbindelse med en flytning
  • du bliver 15 år og ønsker at skifte læge
  • du vælger plejehjemmets eller bostedets tilknyttede læge (§ 108 institutionen)

Ellers koster det 205 kr. (2020) at skifte læge.

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym

Hvad sage den nye blodprøve? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.