Svigermor holder aldrig op med at snakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.464 visninger
42 svar
44 synes godt om
11. februar 2020

Anonym trådstarter

Puha, jeg er i dilemma med svigermor hun har altid været for meget for nysgerrig, og snakker hele tiden.

men men det er ved at blive alt alt alt for meget nu -

Hub snakker og snakker og snakker og snakker og hun fortæller ALT da det var jul og hun var optaget fra 1 november til jul fik jeg hvert eneste Fcking gang forklaring på hvad hun selv skulle selvom om jeg presse at afbryde og sige vi vidste det - Hun sagde ALLE detailernen mindste 20 gangen 

jeg har aldrig oplevet noget lignede i mit liv, og jeg har selv været en teenager pige med teenager veninder dengang 

det er blevet så meget nu jeg undgår hende, fordi hun snakker bare hele tiden som i hele tiden om ingenting om en veninde hvis søn er blevet fyret den historie har jeg hørte no shit 40 gange jeg prøver afbryde konstant! Men intet virker 

Genkender i problemet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puha, jeg er i dilemma med svigermor hun har altid været for meget for nysgerrig, og snakker hele tiden.

Hub snakker og snakker og snakker og snakker og hun fortæller ALT da det var jul og hun var optaget fra 1 november til jul fik jeg hvert eneste Fcking gang forklaring på hvad hun selv skulle selvom om jeg presse at afbryde og sige vi vidste det - Hun sagde ALLE detailernen mindste 20 gangen 

jeg har aldrig oplevet noget lignede i mit liv, og jeg har selv været en teenager pige med teenager veninder dengang 

det er blevet så meget nu jeg undgår hende, fordi hun snakker bare hele tiden som i hele tiden om ingenting om en veninde hvis søn er blevet fyret den historie har jeg hørte no shit 40 gange jeg prøver afbryde konstant! Men intet virker 

Genkender i problemet? 

Og FØR i skriver det - Jeg er selvfølge IKKE startet med at afbryde hende, men om jeg ikke stopper hende  så virkelig næsten råber bliver hun ved - Jeg hat tænkte manisk engang men det skulle det ikke være der skal viste mere til

Anmeld Citér

11. februar 2020

Carina:-)

Hun lyder til at være en hjertelig social type .

Nyd hun gider dele sit liv med dig  - det er ikke en selvfølge at have sådan et godt forhold til sin svigermor. 

Anmeld Citér

11. februar 2020

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Genkender i problemet? 

Jeps sådan er min mor også

Anmeld Citér

11. februar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Genkender i problemet? 

Min far snakker også meget, og nogle gange er det svært at afbryde, men det kan lade sig gøre, ellers lader jeg ham bare snakke færdig, eller bare lytter. Han kan sagtens fortælle de samme historier flere gange, men jeg siger bare; Ja det har jeg hørt eller bare ja. 

Lad hende snakke, nyd hendes historier. Hun er glad og ELSKER at fortælle om sit liv og mennesker i det. Sådan er der nogen der er. 
Er du den eneste der har det problem? Er der ingen der får sagt noget? 

Hvad siger din mand? 

Anmeld Citér

11. februar 2020

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hun lyder til at være en hjertelig social type .

Nyd hun gider dele sit liv med dig  - det er ikke en selvfølge at have sådan et godt forhold til sin svigermor. 

Men jeg kan ikke nyde det mere fordi jeg ved alt - der sker ikke å meget i hende liv, så hun kører rundt i samme og samme det Er slet slet ikke hyggeligt mere 

får jeg et ord ind og siger EN ting siger hun 10!

Anmeld Citér

11. februar 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Min far snakker også meget, og nogle gange er det svært at afbryde, men det kan lade sig gøre, ellers lader jeg ham bare snakke færdig, eller bare lytter. Han kan sagtens fortælle de samme historier flere gange, men jeg siger bare; Ja det har jeg hørt eller bare ja. 

Lad hende snakke, nyd hendes historier. Hun er glad og ELSKER at fortælle om sit liv og mennesker i det. Sådan er der nogen der er. 

Hvad siger din mand? 

Vi snakker ikke

om os overhovedet - Ingen løgn hun fik at vide vi havde købte hus 2 dage efter de andre gjorde fordi vi besøgte at fortælle hende det men hun snakkede og snakkede og snakkede vi GLEMTE det

min mand ringede da vi kom i tanke om det det er ret sygt

npr vi kører hjem er vi hele stille vi har intet intet mere  plads at HØRE mere det er ret sygt 

Anmeld Citér

11. februar 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Hvad siger din mand? 

Min mand kan hende slet ikke han bliver så vred, ironi er hendes ex-mand hader sådan noget ( nok pga hende) - Og min mand har det, han bliver så frustreret og er sure 2 dage efter vi har været der fordi han ligesom bliver så umenneskelig frustreret 

Anmeld Citér

11. februar 2020

Sprit25

Jeg forstår slet ikke problematikken? Hun snakker? 

Anmeld Citér

11. februar 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg forstår slet ikke problematikken? Hun snakker? 

Lol, ja HELE tiden KUN om sig selv - Læs hvad der står????

Hun snakker KUN om sig selv hele tiden, vi kan ikke engang få ord IND om noget som helst.

Vi er fuldstændig færdige når vi kører hjem det er ligesom været i et rum med radioet på med høj i 5 time!

Du virker ikke særlig empatiske..... Når du ikke forstår problemet er der ikke et problem? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.