Uønsket gravid. Skal jeg fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Har selv haft samme tanke. Ikke som at jeg vil blive psykisk påvirket. For har ingen problemer med at få den foretaget. Men nærmere at det måske er svært at se ham i øjnene bagefter hvis han ikk ved det. 

skal til lægen på fredag og tale om abort. Men mon ikk den bliver medicinsk når jeg ikk er så langt henne. 

Det ved jeg ikke.

Jeg fik kirurgisk fordi jeg tidligere havde fået en medicinsk der ikke virkede.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

Det ved jeg ikke.

Jeg fik kirurgisk fordi jeg tidligere havde fået en medicinsk der ikke virkede.

Okay. Jeg må se hvad lægen siger. Jeg har kun fået en kirurgisk for nogle år siden. Men det var fordi jeg var fir langt henne til en medicinsk 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at holde en god tone 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Hjemmegaaende

Jeg vil gerne lige pointere, at mine første svar ikke handlede om: så kan han lære det den stodder, eller andet.

bare at han jo i hvert fald er temmelig fertil, og at han er mega heldig, at det er sket med en, der ønsker det samme Og jeg synes egentlig man skylder ham, at have muligheden for at passe ENDNU bedre på, eller evt bare FØLE mere end vide at der er en risiko. 

Anmeld Citér

28. januar 2020

newusername

Jeg ville ikke fortælle ham det. Jeg synes ikke, at han har krav på at vide det. Men hvis du er gode venner med ham og har brug for hans støtte (og mener, at du kan få den), så kan det da godt være en ide. 

Anmeld Citér

28. januar 2020

Anonym trådstarter

newusername skriver:

Jeg ville ikke fortælle ham det. Jeg synes ikke, at han har krav på at vide det. Men hvis du er gode venner med ham og har brug for hans støtte (og mener, at du kan få den), så kan det da godt være en ide. 

Jeg får ikke brug for hans støtte eller nogen andens for den sags skyld. Serber uønsket og skal bare væk. Så vil ikk blive påvirket af det. Der er jeg meget sort/hvid. 

Vi er venner ja. vi ses flere gange om måneden i byen. Og ved ikk om jeg kan se ham i øjnene hvis jeg ikk fortæller ham det og bare fortsætter som om intet er hændt  

Anmeld Citér

29. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg har fortalt ham det. Og han tog det pænt og var glad for jeg sagde det til ham. 

Anmeld Citér

8. februar 2020

Anonym trådstarter

En lille opdatering herfra. 
jeg behøvede ingen abort alligevel da det skete helt automatisk naturens gang 2 dage før den planlagte dato. Heldigvis. 

Anmeld Citér

8. februar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

En lille opdatering herfra. 
jeg behøvede ingen abort alligevel da det skete helt automatisk naturens gang 2 dage før den planlagte dato. Heldigvis. 

Det var da godt nok heldigt tænker det er mere skånsomt for dig(har aldrig prøvet at få en provokeret abort, kun naturlig)

Anmeld Citér

8. februar 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det var da godt nok heldigt tænker det er mere skånsomt for dig(har aldrig prøvet at få en provokeret abort, kun naturlig)

Det er også min tanke. Plus jeg slap for at proppe medicin i mig. Har aldrig prøvet en medicinsk abort. Men har støttet en veninde da hun fik en og det så ikke rart ud. 
det her er bare som en almindelig mens med bare en lille smule mavepine. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.