Uønsket gravid. Skal jeg fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Slap da af og styr dine hormoner  

god aften til dig

Er helt afslappet. Men drop dine beskyldninger mod folk du på ingen måde kender eller har fået noget som helst at vide noget om. Sidder heller ikk og siger noget som helst grimt om dig eller din mand eller sådan noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Er helt afslappet. Men drop dine beskyldninger mod folk du på ingen måde kender eller har fået noget som helst at vide noget om. Sidder heller ikk og siger noget som helst grimt om dig eller din mand eller sådan noget. 

Kom faktisk med en svar på hvad jeg ville gøre. Og der er bestemt ingen klandren fra min side hvis og så fremt folk har meget sex med mange mennesker. Men jeg synes da det er vigtigt st man beskytter sig selv. Og hvis han ikke overvejer et kondom med dig har han måske heller ikke overvejet der med andre partnere før eller parallelt med dig. 

god aften til dig nu smutter jeg fra tråden - og held og lykke med aborten.

Anmeld Citér

27. januar 2020

Panther

Profilbillede for Panther
Tjullehej skriver:

Kom faktisk med en svar på hvad jeg ville gøre. Og der er bestemt ingen klandren fra min side hvis og så fremt folk har meget sex med mange mennesker. Men jeg synes da det er vigtigt st man beskytter sig selv. Og hvis han ikke overvejer et kondom med dig har han måske heller ikke overvejet der med andre partnere før eller parallelt med dig. 

Jeg synes det er under lavmålet at skrive “styr dine hormoner” til en kvinde, der er uønsket gravid, og toppe den af med “held og lykke med aborten” 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Ja du kom med et svar. Dertil kan jeg så sige at han godt ved at han kan få børn da han allerede har fra et tidligere forhold. Det samme har jeg. 

Ingen har nævnt at hverken han eller jeg har sex med mange mennesker. Igen er det en fordom du kommer med uden at kende os eller grunden til hvorfor vi kun ses på den her måde. Og den grund er fuldstændig irrelevant. I sidste ende stoler jeg 200% på ham og frygter derfor ingen sygdomme fra ham. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

LSS

Panther skriver:

Jeg synes det er under lavmålet at skrive “styr dine hormoner” til en kvinde, der er uønsket gravid, og toppe den af med “held og lykke med aborten” 

Enig! 

Anmeld Citér

27. januar 2020

LSS

Tjullehej skriver:

Du er godt nok grov 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Rosa Sofia

Jeg bliver lidt ærgerlig over antagelsen "kan han knalde med én kan han knalde med alle (mange)" fordi de hooker op efter byture. Ikke, at det er det, der er relevant. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har fundet ud af at jeg er gravid. Det er langt fra ønsket. Fyren jeg er blevet gravid med er ikke en kæreste men kun en jeg ser engang i mellem når vi har fået lidt for meget at drikke i byen. Vi skal aldrig have et forhold. 

men nu er jeg kommet i tvivl hvorvidt jeg skal fortælle ham at jeg skal have foretaget en abort. Jeg ved med sikkerhed det også vil være hans ønske. 

på den ene side mener jeg ikk det er nødvendigt. Men på den anden side. Så føler jeg indeni at han har krav på det. 

hvad ville i gøre? 

Hvis jeg havde stået i din situation havde jeg nok fortalt ham det, ikke nødvendigvis fordi han skulle med, men fordi at næste gang I ses, så kan det måske gøre noget rent psykisk.

Jeg ved ikke hvilken form for abort du har tænkt på, men jeg fik en kirurgisk abort for nogle år siden og mente ikke at andre end mig og min kæreste behøvede at vide det, men min kusine fandt ud af det og det var faktisk rart at have en at snakke med.

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

Hvis jeg havde stået i din situation havde jeg nok fortalt ham det, ikke nødvendigvis fordi han skulle med, men fordi at næste gang I ses, så kan det måske gøre noget rent psykisk.

Jeg ved ikke hvilken form for abort du har tænkt på, men jeg fik en kirurgisk abort for nogle år siden og mente ikke at andre end mig og min kæreste behøvede at vide det, men min kusine fandt ud af det og det var faktisk rart at have en at snakke med.

Har selv haft samme tanke. Ikke som at jeg vil blive psykisk påvirket. For har ingen problemer med at få den foretaget. Men nærmere at det måske er svært at se ham i øjnene bagefter hvis han ikk ved det. 

skal til lægen på fredag og tale om abort. Men mon ikk den bliver medicinsk når jeg ikk er så langt henne. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Tak.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.