Uønsket gravid. Skal jeg fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Rosa Sofia skriver:

For mig ville det komme an på to ting. Den ene ville være, hvor tæt jeg var med ham og så på om jeg havde brug for hans støtte praktisk og følelsesmæssigt i forbindelse med en abort.

Det, der med at han skal lære at passe på, går vel begge veje. Enten er de to, der ikke har tænkt sig om med prævention eller, der er sket et uheld. Og det er da klart, at han slipper billigere, fordi han ikke kan få foretaget en abort, ligesom han havde været på røven, hvis hun ville have barnet og han ikke ville. Sådan er det jo bare at være en fyr i den situation. 

Får ikke brug for ham følelsesmæssigt. Jeg frygter ikke at få en abort overhovedet. Vi er ikk voldsomt tætte I den forstand. Vi ses som sagt kun i byen også er vi fulde begge to. Ses ikke i hverdagen eller snakker for den sags skyld. derfor jeg er i tvivl om hvorvidt det er nødvendigt at fortælle ham det 

er blevet gravid på p-piller. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2020

Babilooo

Det er altid rart at have en “statistik” over hvor fertil man er. 
Hvis I gerne vil have børn på et tidspunkt (med andre), er det da rart at vide at det er lykkedes på et tidspunkt. 

Jeg ville klart sige det. Og også beskytte mig mere fremover overfor sygdomme! Han lyder som en der måske hygger sig med mange. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Rosa Sofia

Anonym skriver:

Får ikke brug for ham følelsesmæssigt. Jeg frygter ikke at få en abort overhovedet. Vi er ikk voldsomt tætte I den forstand. Vi ses som sagt kun i byen også er vi fulde begge to. Ses ikke i hverdagen eller snakker for den sags skyld. derfor jeg er i tvivl om hvorvidt det er nødvendigt at fortælle ham det 

er blevet gravid på p-piller. 

Så ville jeg ikke fortælle ham noget. Da du er blevet gravid på p-piller kunne han jo alligevel ikke have gjort noget anderledes.

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Det er altid rart at have en “statistik” over hvor fertil man er. 
Hvis I gerne vil have børn på et tidspunkt (med andre), er det da rart at vide at det er lykkedes på et tidspunkt. 

Jeg ville klart sige det. Og også beskytte mig mere fremover overfor sygdomme! Han lyder som en der måske hygger sig med mange. 

Undskyld, men hvad bygger du på at han hygger sig med mange? Du ved ingenting om ham andet end at ham og jeg hooker up når vi er i byen. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Rosa Sofia skriver:

Så ville jeg ikke fortælle ham noget. Da du er blevet gravid på p-piller kunne han jo alligevel ikke have gjort noget anderledes.

Han kunne selvfølgelig have brugt kondom. Men det kunne jeg jo ligeså vel have sagt han skulle. Det gjorde jeg ikke. 

vil lige slå fast at jeg på ingen måde bebrejder hverken ham eller mig selv. Havde jeg ikk været på p-piller havde jeg kun bebrejdet mig selv. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym

Jeg ville aldrig fortælle en one night stand det. 

Hvad skal han dog bruge den information til! 

Hvis jeg var mand, ville jeg ikke vide det. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville aldrig fortælle en one night stand det. 

Hvad skal han dog bruge den information til! 

Hvis jeg var mand, ville jeg ikke vide det. 

Han er jo ikke et one Night stand. Vi har været sammen mange gange. Men kun i forbindelse med byture 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Undskyld, men hvad bygger du på at han hygger sig med mange? Du ved ingenting om ham andet end at ham og jeg hooker up når vi er i byen. 

Hvis du hooker op med ham i byen jævnligt er der da en sandsynlighed for at han også gør det med andre. Siger blot at det ikke beskytter mod sygdommen st være på p pille

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvis du hooker op med ham i byen jævnligt er der da en sandsynlighed for at han også gør det med andre. Siger blot at det ikke beskytter mod sygdommen st være på p pille

Selvom vi kun hooker up i byen så kender jeg ham. Det gør du ikke. Så lad venligst være at smid den slags beskyldninger når du Intet som helst ved om hverken ham, mig eller os og hvad grunden er til det kun er efter byture. 

er skam ikk dum. Er godt klar over at p-piller ikk beskytter mod sygdomme. Og stolede jeg ikke på ham kan du være sikker på at jeg havde beskyttet mod sygdomme også! 
men nu handler tråden hvorvidt han skal have at vide at jeg skal have en abort og ikke om hvorvidt han er sammen med alle mulige eller andet. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Selvom vi kun hooker up i byen så kender jeg ham. Det gør du ikke. Så lad venligst være at smid den slags beskyldninger når du Intet som helst ved om hverken ham, mig eller os og hvad grunden er til det kun er efter byture. 

er skam ikk dum. Er godt klar over at p-piller ikk beskytter mod sygdomme. Og stolede jeg ikke på ham kan du være sikker på at jeg havde beskyttet mod sygdomme også! 
men nu handler tråden hvorvidt han skal have at vide at jeg skal have en abort og ikke om hvorvidt han er sammen med alle mulige eller andet. 

Slap da af og styr dine hormoner  

god aften til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.