Vi har vel alle forskellige mareridt - helt irrationelt, kan jeg sagtens gå fra mit barn sovende i en barnevogn, men ville ikke kunne i en bil, hverken sovende eller vågne - nu hvor de er forholdsvist store kan jeg heller ikke, men min mand kan.
Og det er alene fordi jeg er så bange for, at nogen kører op/ind i bilen fordi den jo er placeret, hvor der er andre biler også selvom det er en parkeringsplads - jeg ville heller aldrig efterlade en barnevogn på en parkeringsplads.
Min mand kan som sagt sagtens, og det har jeg jo så måtte acceptere. Til gengæld gør jeg ting, han aldrig ville gøre.
Men nej mit svar ville være, jeg ville ikke efterlade et sovende barn i en bil for at hente eller aflevere, men jo også let for mig at sige, for har aldrig brugt bil til, hverken at hente eller aflevere. Det er da de var små små været med barnevogn, og da jeg skulle starte arbejde altid på cykel. Har I det hele taget aldrig været vild med, at de sov i autostolen (fordi jeg er mærkelig) med mindre vi skulle køre meget langt.
Anmeld
Citér