8 spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Unicorn1 skriver:

Nu har jeg fulgt lidt med i den her debat, og seriøst!? TS jeg spørger om det samme som i den her besked: hvorfor i alverden skulle du være udadreagerende og voldelig, bare fordi du får en p-stav? 

Synes ikke rigtigt, at du svarer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Unicorn1 skriver:

Synes ikke rigtigt, at du svarer? 

Hun reagerer ikke på den her eller den anden.

Måske hun har brug for at læse svarene og tænke tingene igennem.

Anmeld Citér

6. januar 2020

Unicorn1

BAE skriver:

Hun reagerer ikke på den her eller den anden.

Måske hun har brug for at læse svarene og tænke tingene igennem.

Ja kan godt være.. Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at vide, hvordan en p-stav skulle kunne give sådan en adfærd.. For det er aldrig noget, jeg har hørt om før.. Så jeg tænker, at det er TS' depression, der har skabt den adfærd

Anmeld Citér

6. januar 2020

Ano18

Det er altid svært ikke at få de svar man ønsker men det viser desværre også hvor moden man er. Om man tager svarene op til overvejelse eller bliver fornærmet og tænker, de ved ikke hvad de snakker om. Men når man bliver ældre og mere ansvarlig og moden, så vil man indse, at jo - det gjorde vi. Så et skridt på vejen TS, til de mål du ønsker (det ene mål åbenbart), kan være at du faktisk lytter, i stedet for at stejle og blive vredladen. At du sikkert er ked af det og det bunder i dette, samt meget andet er en anden sag, men det viser stadig, at du skal have styr på dit liv og have alle de rette forudsætninger, fordi det skylder du et kommende liv. Man skal kunne modstå et så stort pres uden at reagere, som du fx gør i denne tråd, og tit hver dag. Og flere gange dagligt. Mine sidste to børn er jeg enormt glad for jeg ikke startede ud med, da jeg fik børn tidligt og jeg følte mig også meget klar dengang. Jeg tog da min uddannelse som sygeplejerske og har skabt et godt liv for mine store drenge men der er ting der kunne have været så meget anderledes og bedre for dem, og mig, hvis jeg havde ventet. Fx havde de måske haft en far der ønskede dem, istedet for at mærke det svigt det medfører. Og jeg kunne være blevet læge som var min drøm. Til tider kunne jeg synes det var “synd for mig”, eller hårdt for mig at de ikke sov, lavede ballade eller græd og glemme jeg var den voksne. Havde jeg så endda haft de to jeg har nu, der har haft kolik og reflux, og diverse andre problematikker samt har hulens til meget energi så deres søvn er minimal (vi snakker jeg får 3 timers søvn max som ikke er sammenhængen, fordi de ikke sover samtidig heller), så tør jeg ikke tænke på, hvilken slags mor jeg selv ville have været. Det kræver en hård psyke, en god opbakning og at man er i stand til at sætte sig selv aller nederst og dem aller højest hele tiden - uden at bebrejde dem irrationelt. 

Anmeld Citér

6. januar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Unicorn1 skriver:

Ja kan godt være.. Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at vide, hvordan en p-stav skulle kunne give sådan en adfærd.. For det er aldrig noget, jeg har hørt om før.. Så jeg tænker, at det er TS' depression, der har skabt den adfærd

Det har jeg heller ikke. Og håber da der blev gjort noget, hvis hun var så farlig(for andre) det er virkelig voldsomt hvis p-staven gjorde det mod hende.

Anmeld Citér

6. januar 2020

Unicorn1

BAE skriver:

Det har jeg heller ikke. Og håber da der blev gjort noget, hvis hun var så farlig(for andre) det er virkelig voldsomt hvis p-staven gjorde det mod hende.

Jeg tvivler meget på, at det var staven.. Har nu været inde og læse om det, og der er færre hormonelle bivirkninger ved staven end ved piller.. Så at de skulle have så stor en indvirkning på TS' hormonbalance og derved adfærd, det er ret utvivlsomt.. 

Tror som sagt mere, at det var hendes depression samt en hård tid.. Og hvis jeg har ret, så er det måske ret farligt at få et barn nu.. Et lille barn med sygdom eller i tigerspring, eller værre endnu: kolik, kan hun jo så ende med at gøre skade på, hvis hun ikke får hjælp inden 

Anmeld Citér

6. januar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Unicorn1 skriver:

Jeg tvivler meget på, at det var staven.. Har nu været inde og læse om det, og der er færre hormonelle bivirkninger ved staven end ved piller.. Så at de skulle have så stor en indvirkning på TS' hormonbalance og derved adfærd, det er ret utvivlsomt.. 

Tror som sagt mere, at det var hendes depression samt en hård tid.. Og hvis jeg har ret, så er det måske ret farligt at få et barn nu.. Et lille barn med sygdom eller i tigerspring, eller værre endnu: kolik, kan hun jo så ende med at gøre skade på, hvis hun ikke får hjælp inden 

Jeg tvivler også på at det var staven, hvis det overhovedet er sandt som hun skrev.

Men vi er enige om at hun bør få børn lige nu, hun skal være der for sin mor i stedet for og så finde sig selv/styr på sig selv, før hun sætter et barn i verden

Anmeld Citér

6. januar 2020

Unicorn1

BAE skriver:

Jeg tvivler også på at det var staven, hvis det overhovedet er sandt som hun skrev.

Men vi er enige om at hun bør få børn lige nu, hun skal være der for sin mor i stedet for og så finde sig selv/styr på sig selv, før hun sætter et barn i verden

Ja hun bør bestemt ikke få børn lige nu.. Det vigtige er nemlig at være der for hendes mor nu, som jeg virkelig håber, at hun vil være.. 

Og så skal hun bestemt have hjælp med sin depression osv., før hun får barn.. Jeg ved, hvor langt ned man kommer, hvis man ikke har 100% styr på sit eget liv inden et barn.. Og jeg var ikke engang deprimeret..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.