8 spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2020

Tommelise

esioul skriver:

Hendes anden tråd? Hun er anonym, så den kan man da ikke se? 

Det er den tråd, der hedder "Jeg kan ikke vente" - prøv at læde den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2020

Tommelise

Tommelise skriver:

Læse skulle der stå 

Anmeld Citér

3. januar 2020

esioul

Tommelise skriver:

åhh 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Nu har jeg også læst din anden tråd.

Det bekymrer mig at du vil have et barn som "anker" i dit liv. Som forælder er det dig, som skal være ankeret. Hvad gør du den dag dit barn synes du er kedelig, streng og dum og kun vil have far? Hvad hvis dit barn fødes med et alvorligt handicap?  Det er for stort et ansvar at lægge på en baby, at den skal gøre dig lykkelig.

Hvis p-pillerne ikke virker må du sørge for anden prevention al den tid din kæreste ikke ønsker at blive far. Ellers risikerer du at skulle have en abort, med yderligere pres på din mentale helse. P-stav eller hormonspiral har langt mindre risiko for brugerfejl end piller. Brug kondom og sæddræbende creme oveni, så har du to forskellige mekanismer. Det er simpelthen ikke i orden at risikere at tvinge en graviditet ned over nogen.

Og til sidst, du skriver i den anden tråd at din mor er syg. Graviditet kan kræve meget af en. Mon ikke det bedste for din mor lige nu er at du har overskud til at støtte hende i behandlingen?

Let me tell you a funny story, jeg har favt en p-stav. Det var det væreste ting i mit liv. Hvis jeg ikke fik den fjernet, ville jeg være i fængsel for mord. Jeg var ved at dræbe mange i min familje og mange af mine venner. Så, jeg siger NEJ TAK.

Anmeld Citér

4. januar 2020

kamikaze

Anonym skriver:

Let me tell you a funny story, jeg har favt en p-stav. Det var det væreste ting i mit liv. Hvis jeg ikke fik den fjernet, ville jeg være i fængsel for mord. Jeg var ved at dræbe mange i min familje og mange af mine venner. Så, jeg siger NEJ TAK.

Ok, du får bivirkninger. Så lader du være med den. Men det er stadig dit ansvar at sørge for en eller anden form for prævention.

Anmeld Citér

4. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Du er meget dramatisk i din beskrivelse og ikke så logisk tænkende.

Hvorfor skulle p-stav give dig lyst til at være udadreagerende?

Anmeld Citér

4. januar 2020

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Hvilke elementer i dine fortællinger om dig selv, dine reaktioner og måder at håndtere forskellige situationer på, får dig til at tænke, at det vil være en god idé, at sætte et lille barn i verden lige nu? 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Rosa Sofia

Har du tænkt på, at folk her skriver som de gør, fordi de er bekymrede for dig? Når man har det svært psykisk kommer man let til at tænke på bekymring som en kritik. Men (nu kender jeg selvfølgelig ikke alle der skriver) de fleste ønsker faktisk ikke andre noget ondt. Jeg tænker også for din egen skyld, at det er en god idé at vente med at få barn. Det er rigtigt hårdt hele tiden at skulle tilsidesætte sine egne behov og følelser, når man har det svært og det er man nødt til de første mange år, man har børn. Og hvis du har en tendens til at reagere dramatisk, når du er presset bliver din tålmodighed sat på prøve i den grad. 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Du er meget dramatisk i din beskrivelse og ikke så logisk tænkende.

Hvorfor skulle p-stav give dig lyst til at være udadreagerende?

Nu har jeg fulgt lidt med i den her debat, og seriøst!? TS jeg spørger om det samme som i den her besked: hvorfor i alverden skulle du være udadreagerende og voldelig, bare fordi du får en p-stav? 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Anonym

Da jeg var 15 var jeg virkelig ikke god til det med p piller. Min læge anbefalet p sprøjte. Og det var nemt og enkelt. 

Jeg har nu to børn i alderen 32. Og er mega gald for havde ventet til jeg var 28 �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.