Altså jeg må nok erklære mig enig, med dine søstre og kæreste, alene ud fra den grund, at din kæreste ik syntes om ideen!
Jeg kalder mine mostre for mister Else, moster Karen og moster Lilly, og mine fastere for faster og Oda og faster Grethe. Syntes de titler høre til i den nærmeste familie, og ik "bare" er til uddeling til gode veninder og venner.
Jeg er tante tosse, til min kærstes nevøer og niecer, og må sige at jeg elsker min titel.
Dog har jeg også en meget tæt veninde, og vi er fulstændig som nærmeste familie og vores unger er bedste venner. Når folk udefra spørg ungerne hvordan de ser hinanden, kalder de hinanden for fætre/kusiner, hvorefter folk kigger på mig og min veninde og kommentere på, at nåååår ja self, ka de da godt se at vi må være søstre. Tit sker det så hurtigt, at vi aldrig når at rette dem. Men de ku nu også sagtens ligne hinanden, på nær hårfarven
De ved self godt, at de ik er rigtig fætter og kusiner, men det hygger de sig med, og de ligger aldersmæssigt fra 7 til 13 år.
Så ja måske i bare ska lade familien, beholde deres titler, og samtidig holde fast i, at de andre, stadig er næsten lugr så vigtige. Vh Stine
Anmeld
Citér