Så enig med de andre!
Jeg troede engang selv at jeg var aseksuel. Det viste sig dog at det var min hormonprævention der var synderen. Jeg har gået i næste 10 ÅR og troet at sex bare ikke lige var mig (afbrudt af to gange nyforelskelse)
Først da jeg stoppede prævention opdagede jeg hvad det havde gjort ved mig. I dag kan jeg stadig blive helt harm over at man har lov at udskrive hormonel prævention til unge puger, der ikke er startet sexliv i hvert fald uden at informere om konsekvenserne for sexlivet (Jeg havde dog brug for det pga voldsomme blødningsforstyrrelser)
Så hvis du er på noget hornonelt, så prøv at drop det.
Og så tror jeg I skal snakke grundigt om om han føler nærvær på andre måder end "pik-i-fisse"
De gange jeg har været gravid er min sexlyst ekploderet tiæ nymfomaniske højder, samtidig med at min man blev helt slukket. Så jdg har prøvet at stå på begge sider og det er virkelig hårdt uanset!
Jeg accepterede at min mand ikke havde lyst til sex. Vi havde sex ved undfangelsen og yderligere én gang det følgende år! ÉN gang.
Nå min pointe er sådan set at han trak sig fra enhver berøring fra mig, og det car så sårende. Han ville knap kysse mig. Gennem samtale fandt vi ud af at han var bange for at skuffe mig/bange for at det skulle endne i sex. Så vi lavede en klar forventningsafstemning. Jeg sagde at jeg havde brug for små kys og kram, og han ville også godt være med til at kæle. Men selve "røre ved hinandens kønsorganer" kunne han ikke kun lidt udenpå tøjet. Og jeg lovede aldrig at presse på. Så vi endnte med at have et super fint sexliv i det år, på trods af én gang "pik-i-fisse" det var bare alt mulig andet. Og så klarede jeg udløsningerne selv.
Så mit vudskab er: har du et problem med al intimitet eller er det mere frygten for hvad det fører med sig? Og seriøst. Ingen hormoner!
Anmeld
Citér