Hej piger
Jeg har et KÆMPE tabubelagt problem, som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved. Og nu håber jeg at nogle af jer måske har- eller står i samme situation og kan give mig nogle gode råd.
Sagen er den at det handler om sex - eller mangel på samme!
Jeg har aldrig været et superseksuelt menneske, lige bortset fra da jeg var nyforelsket, men udover det har jeg hverken lyst til - eller behov for sex. Jeg har heller ikke lyst til onani. Jeg har bare INGEN lyst.
Og jeg er i et ægteskab med en dejlig mand og vi har to små børn på 2 og 6 år. Bevares vi har vores udfordringer, men de fleste leder tilbage til at vores forhold er præget af meget lidt intimt samvær. Og det fylder helt forståeligt meget for min mand, som føler sig valgt fra. Faktisk fylder det så meget at jeg nu kan være i tvivl om vores ægteskab kan holde til det. Og det ville være det værste i hele verden, for jeg er sikker på at jeg er gift med min eneste ene og at vi sammen skal blive gamle og grå.
Men det her problem er bare altødelæggende, og nu har det stået på en del år i vores ægteskab efterhånden, og det går kun ned af bakke.
Jeg er faktisk nået dertil hvor jeg har sex med min mand udelukkende for at dække hans behov, men inderst inde føler det en smule som et overgreb.
Hjælp - hvad gør jeg lige? Jeg overskrider mine grænser ved at have sex og samtidig er det min skyld at vi er ved at blive splittet ad fordi jeg ikke vil have sex
Anmeld
Citér