Anonym skriver:
Og det er fuldstændig rigtigt. Vi er bare nået til en presset periode hvor min mand har meget lyst og jeg slet ikke, så føler til tider jeg skal yde noget jeg egentligt ikke har lyst til, men det bedste kunne måske være at frigøre sig fra den ide - omend bare for en periode.
Du skal stoppe med at føle, at du skylder din mand sex. Du skylder ham at kæmpe for jeres forhold - og det gør du jo også!
Aftal en periode, hvor han ikke lægger op til noget overhovedet. Så kan han selv tage sagen i egen hånd, bogstaveligt talt, mens du kan få ånderum til at finde ud af, hvordan du har det med sex.
Jeg mistede fuldstændig lysten til berøring efter en traumatisk fødsel, og det hjalp så meget, da min mand helt lod min være i fred. Ligeså stille var det mig, som lagde op til berøring igen. Da presset var fjernet, kunne jeg bedre mærke mig selv.
Ang. prævention og kraftige blødninger. Skal I have flere børn? For ellers kunne det her være en mulighed i forhold til kraftige blødninger: https://www.gynaekologen.dk/patientvejledninger/gynaekologi-patientvejledninger/novasure-patientinformatio/
Anmeld
Citér