(februar) Hvem kommer til hygge mandag d. 26. okt. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Mca<3

MisjelleMoar skriver:

Hehe mente bare at MoarLK sagde dengang vi skulle vælge dag at hun bedst kunne mandag, så hvis vi så tiden an til i morgen, så kunne hun måske ikke komme? Ja ville også bare have det så dårligt hvis i andre fik det med hjem og man sige jo det smitter rigtig meget sådan noget og de små sutter jo på de samme ting i munden og sådan. Jeg krydser for at næste afføring er helt ok så kunne vi måske holde det i morgen istedet hvis alle kan?

Nårh på den måde   Ja lad os hellere aflyse  Jeg kan desværre ikke resten af ugen .. Håber han hurtigt bliver frisk ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder ikke godt med dårlig mave. Det er helt op til jer. Jeg skal dog bare vide det indenfor 1/2 time, da min mor kommer forbi med hendes bil. Jeg har ingen planer imorgen, så ok for mig

Anmeld

26. oktober 2009

MoarHvidovre

MisjelleMoar skriver:

Jamen der er ikke særlig langt, men kan godt tage lidt tid med det offentlige, hvis man ikke bor i nærheden af Friheden st., men kender godt turen .

Dejligt du kan låne bilen

Det tager ca. 15-20 min, at gå til Frihedens st, men toget stopper ikke på Greve, så man skal til Køge. De lavede det om sidste år og det er bare så irriterende.

Anmeld

26. oktober 2009

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Det tager ca. 15-20 min, at gå til Frihedens st, men toget stopper ikke på Greve, så man skal til Køge. De lavede det om sidste år og det er bare så irriterende.

Fra Friheden station tager du bare toget mod køge. Står af på hundige 2 min. efter kommer der et tog til Greve. Tager turen hver dag på arbejde nemlig hihi .

Men tror vi skal aflyse det ... kan mærke i min mave at jeg ikke helt føler mig på sikker grund med ham den lille, vil gerne lige se hvordan han har det når han vågner igen.

Tanja kan ikke resten af ugen og mener heller ikke MoarLK kunne i morgen men er ikke sikker.

Jeg ved godt i snart ikke tror på at jeg vil holde det, men det vil jeg altså rigtig gerne .

Hvad med næste uge ser det helt skidt ud?

Anmeld

26. oktober 2009

MoarHvidovre

Moar ,,, skriver:

Nårh på den måde   Ja lad os hellere aflyse  Jeg kan desværre ikke resten af ugen .. Håber han hurtigt bliver frisk ,,

Jeg har først lige set, hvad Tanja har skrevet. Så vi har aflyst til en anden dag i en anden uge?? Det er mere så vil jeg lige ringe til min mor og sige, at hun ikke skal komme med bilen alligvel.

Anmeld

26. oktober 2009

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Jeg har først lige set, hvad Tanja har skrevet. Så vi har aflyst til en anden dag i en anden uge?? Det er mere så vil jeg lige ringe til min mor og sige, at hun ikke skal komme med bilen alligvel.

Ja lad os gøre det   Men er det ikke klogest ??

Anmeld

26. oktober 2009

MoarHvidovre

Moar ,,, skriver:

Ja lad os gøre det   Men er det ikke klogest ??

Tynd mave kan jo godt smitte, så mon ikke, at det er klogest alligvel. Det er bare så ærgeligt, men sygdom er man jo ikke selv herre over. Vi må finde en ny dato med det samme

Anmeld

26. oktober 2009

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Tynd mave kan jo godt smitte, så mon ikke, at det er klogest alligvel. Det er bare så ærgeligt, men sygdom er man jo ikke selv herre over. Vi må finde en ny dato med det samme

Ja ,, jeg kan bare bedst mandage

Anmeld

26. oktober 2009

MoarHvidovre

MisjelleMoar skriver:

Fra Friheden station tager du bare toget mod køge. Står af på hundige 2 min. efter kommer der et tog til Greve. Tager turen hver dag på arbejde nemlig hihi .

Men tror vi skal aflyse det ... kan mærke i min mave at jeg ikke helt føler mig på sikker grund med ham den lille, vil gerne lige se hvordan han har det når han vågner igen.

Tanja kan ikke resten af ugen og mener heller ikke MoarLK kunne i morgen men er ikke sikker.

Jeg ved godt i snart ikke tror på at jeg vil holde det, men det vil jeg altså rigtig gerne .

Hvad med næste uge ser det helt skidt ud?

Nej, sådan tænker jeg altså ikke.

I næste uge kan jeg mandag og onsdag. Jeg har godt nok en aftale mandag, men det rykker jeg gerne for jer tøser.

Anmeld

26. oktober 2009

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Ja det er helst ikke noget man skal begynde at dele ud af. ... Jeg er frisk på en ny dag i næste uge, mener MoarLK skal starte på arbejde snart så der skal nok ikke gå for lang tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.