(februar) Hvem kommer til hygge mandag d. 26. okt. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarHvidovre skriver:

I tror, at det er løgn. Min mor har lieg ringet og hende bil kan ikke kører. Nå, men jeg tjekker lige med de offenlige transportmidler, hvordan at jeg kommer op. Det er sku da bare helt vildt typisk!!

Det tager ca. 1 1/2 timer for mig, at komme. Nu springer jeg i noget tøj og så begiver jeg mig derudaf. Er der en af jer der gider, at købe noget frugt for mig - I skal nå få penge. Det kan jeg næste ikke nå, at købe.

Hvor er det også bare vildt irriterende med bilen, hm hm hm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

MoarLK

I følge DSB tager det ikke mere end 45 min fra station til station. Håber at du kan komme.,,,,,,,

Anmeld

26. oktober 2009

MoarLK

Du kan skrive en sms når du ved hvornår du er på min station, så kan vi hente dig og købe frugt med på vejen. Det haster jo ikke, bare at I kommer så er vi glade....

Anmeld

26. oktober 2009

MoarHvidovre

MoarLK skriver:

I følge DSB tager det ikke mere end 45 min fra station til station. Håber at du kan komme.,,,,,,,

Jeg har tjekket det på Rejseplanen. Jeg skal med en bus og med et tog. Jeg skal bare lige have noget tøj på og så afsted. Jeg havde heldigvis lige været i bad. Lina er puttet og sover allerede.

Glæder mig til, at se jer alle

Anmeld

26. oktober 2009

MoarHvidovre

MoarLK skriver:

Du kan skrive en sms når du ved hvornår du er på min station, så kan vi hente dig og købe frugt med på vejen. Det haster jo ikke, bare at I kommer så er vi glade....

Nu må I altså ikke tro, at jeg er skør, men min mor har lige ringet og bilen kører igen - HURRA HURRA HURRA. Så jeg kommer i bil alligvel.

Anmeld

26. oktober 2009

Mca<3

Jeg køber lidt frugt og juice også  Hopper i bad og kører om 40 min ca .

Anmeld

26. oktober 2009

MoarLK

Tusind tak for idag tøser og Alexander  det har været rigtig hyggeligt. Det må vi kunne gøre igen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2009

Diana...

Hvor ser det bare hyggeligt ud.

Anmeld

26. oktober 2009

Mca<3

Hvor er de søde  Dejlige billeder ,,,   Tak for en super hyggelig dag allesammen ,,,,

Anmeld

26. oktober 2009

Misjelle

Skønne billeder ser ud som om i fik hygget jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.