(februar) Hvem kommer til hygge mandag d. 26. okt. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan jo bare kigge på din smukke søn, og så ved jeg, at det er dig. Men mon ikke, at det sidder fast i løbet af et par dage, hi hi hi.

Nårh hvor er du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Misjelle

Så er det jo imorgen . I tror jeg er tosset, men Linus er altså forkølet igen og snotter en del. Der er ingen feber og han virker overhovedet ikke mærket af det. Men synes i skal vide det.

I skal huske regnslag til barnevognene, da vi ikke har noget overdækning og husk sutsko til de små, da her godt kan være lidt fodkoldt.

Anmeld

25. oktober 2009

Mca<3

MisjelleMoar skriver:

Så er det jo imorgen . I tror jeg er tosset, men Linus er altså forkølet igen og snotter en del. Der er ingen feber og han virker overhovedet ikke mærket af det. Men synes i skal vide det.

I skal huske regnslag til barnevognene, da vi ikke har noget overdækning og husk sutsko til de små, da her godt kan være lidt fodkoldt.

Uhh vi krydser fingre for der ikke kommer feber

Anmeld

25. oktober 2009

Misjelle

Moar ,,, skriver:

Uhh vi krydser fingre for der ikke kommer feber

Ja det gør vi også herhjemme, men det tror jeg umiddelbart ikke at der gør. Virker hverken pylret eller sløj .

Anmeld

25. oktober 2009

Mca<3

MisjelleMoar skriver:

Ja det gør vi også herhjemme, men det tror jeg umiddelbart ikke at der gør. Virker hverken pylret eller sløj .

Ok   Vi håber   Forkølese bider ikke på Alexander så det er ligegyldigt for vores vedkommende ,,

Anmeld

25. oktober 2009

Misjelle

Moar ,,, skriver:

Ok   Vi håber   Forkølese bider ikke på Alexander så det er ligegyldigt for vores vedkommende ,,

Ihh hvor er du heldig Linus skal bare ane en forkølelse, så hænger vi på den

Anmeld

25. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her slæber Luka alt muligt hjem fra vuggestuen af, så lidt forkølelse går vi ikke af vejen af

Jeg er med toget imorgen. Den ene bil er gået i stykker og Frank skal bruge bilen på arbejde. Han henter også Luka fra vuggestue, så jeg ikke skal "hænge i en tråd".

Jeg glæder mig til, at se jer alle

Anmeld

25. oktober 2009

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Her slæber Luka alt muligt hjem fra vuggestuen af, så lidt forkølelse går vi ikke af vejen af

Jeg er med toget imorgen. Den ene bil er gået i stykker og Frank skal bruge bilen på arbejde. Han henter også Luka fra vuggestue, så jeg ikke skal "hænge i en tråd".

Jeg glæder mig til, at se jer alle

Ihh det var da irriterende, så må du sige til hvis du skal guides. Det kan også være at du kan få det til at passe med bus 225.

Anmeld

25. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MisjelleMoar skriver:

Ihh det var da irriterende, så må du sige til hvis du skal guides. Det kan også være at du kan få det til at passe med bus 225.

Jeg har lige været inde på Rejseplanen og det tager ca. 1 time, at komme ned til dig. Jeg skal med to toge og så bus 225. Jeg har dit nr. med, hvis jeg har brug for, at blive guide lidt

Anmeld

25. oktober 2009

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Jeg har lige været inde på Rejseplanen og det tager ca. 1 time, at komme ned til dig. Jeg skal med to toge og så bus 225. Jeg har dit nr. med, hvis jeg har brug for, at blive guide lidt

Det var godt ... det ligger meget lige til så tror nu det er til at finde ud af men du skal bare ringe hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.