(februar) Hvem kommer til hygge mandag d. 26. okt. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MisjelleMoar skriver:

Det var godt ... det ligger meget lige til så tror nu det er til at finde ud af men du skal bare ringe hvis det er

Jeg var lige inde på Krak for, at se, hvor langt væk, at du boede. I følge den tager det kun 16 min i bil fra mig af. Så jeg har lige ringet til min mor og jeg har fået lov til, at låne hendes bil. Hun arbejder her i Hvidovre, så det var ikke noget problem. Skønt. Det er trods alt 45 min, at sparer hver vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

MoarLK

Sidder her og har det vildt mærkelig i kroppen.

Næsen kriller og jeg fryser som sindsyg - håber ikke at jeg er ved at blive syg.

Vil gerne se jer tøser og ungerne i morgen. Dejen til bollerne er lavet og er klar til at blive smækket i ovnen i morgen......

Anmeld

25. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarLK skriver:

Næsen kriller og jeg fryser som sindsyg - håber ikke at jeg er ved at blive syg.

Vil gerne se jer tøser og ungerne i morgen. Dejen til bollerne er lavet og er klar til at blive smækket i ovnen i morgen......

Uha ha, søde, jeg håber ikke, at du er ved, at blive syg. Jeg  alt hvad der kan krydses for, at den snue ikke udvikler sig til noget i løbet af natten og at vi ses imorgen

Anmeld

25. oktober 2009

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Jeg var lige inde på Krak for, at se, hvor langt væk, at du boede. I følge den tager det kun 16 min i bil fra mig af. Så jeg har lige ringet til min mor og jeg har fået lov til, at låne hendes bil. Hun arbejder her i Hvidovre, så det var ikke noget problem. Skønt. Det er trods alt 45 min, at sparer hver vej

Jamen der er ikke særlig langt, men kan godt tage lidt tid med det offentlige, hvis man ikke bor i nærheden af Friheden st., men kender godt turen .

Dejligt du kan låne bilen

Anmeld

25. oktober 2009

Misjelle

MoarLK skriver:

Åh nej dog alle de forkølelser i øjeblikket . Håber og for at du har det godt i morgen, så vi kan møde dig og Lotus .

Herhjemme holder vi stadig fanen højt. lillemanden snotter og hoster lidt, men ellers har han det fint.

Anmeld

26. oktober 2009

Misjelle

Godmorgen piger

Linus har fået tynd mave ... jeg aner ikke om det er en enkelt fornøjelse eller om det er noget det varer ved . Synes i skal vide det for ved jo ikke om det er noget der er smitsomt. Jer der har størrere børn ved i hvad det kan være. Gætter på i helst ikke vil forbi med jeres små poder. Jeg ved ikke om jeg er hysterisk eller nervøs, for i skal selvfølgelig være så velkomne... hvad synes i ?

Michelle som er lidt bekymret for sin lille dreng

Anmeld

26. oktober 2009

Mca<3

MisjelleMoar skriver:

Godmorgen piger

Linus har fået tynd mave ... jeg aner ikke om det er en enkelt fornøjelse eller om det er noget det varer ved . Synes i skal vide det for ved jo ikke om det er noget der er smitsomt. Jer der har størrere børn ved i hvad det kan være. Gætter på i helst ikke vil forbi med jeres små poder. Jeg ved ikke om jeg er hysterisk eller nervøs, for i skal selvfølgelig være så velkomne... hvad synes i ?

Michelle som er lidt bekymret for sin lille dreng

Hej søde ,,  Øv i er ramt af både forkøelse og dårlig mave ,,,  Hmm jeg ville ikke kontakte lægen men bare vente og se om det går over   Børn og voksne får jo dårlig mave ind i mellem ,,, Det skal nok bare ikke stå på i flere dage ,,,   Jeg ved ikke med at aflyse ,,, hvad syntes du selv ??  Og jer andre ??  

Anmeld

26. oktober 2009

Misjelle

Moar ,,, skriver:

Hej søde ,,  Øv i er ramt af både forkøelse og dårlig mave ,,,  Hmm jeg ville ikke kontakte lægen men bare vente og se om det går over   Børn og voksne får jo dårlig mave ind i mellem ,,, Det skal nok bare ikke stå på i flere dage ,,,   Jeg ved ikke med at aflyse ,,, hvad syntes du selv ??  Og jer andre ??  

Puha jeg står lidt og vakler fra det ene til det andet. Jeg er selvfølgelig bekymret, for det er første gang jeg har stået med et barn der var smurt ind i skidt fra top til tå, vil jo bare ham det bedste. Det kan jo være det kun var denne ene gang og næste afføring er helt normal og så er det vel næsten fjollet at aflyse IGEN . MoarLK havde planer i morgen ik? For ellers kunne vi måske lige se tiden an til der?

Jeg har bare så dårlig samvittighed over for jer allesammen og har jo også glædet mig til at vi skulle ses.

Anmeld

26. oktober 2009

Mca<3

MisjelleMoar skriver:

Puha jeg står lidt og vakler fra det ene til det andet. Jeg er selvfølgelig bekymret, for det er første gang jeg har stået med et barn der var smurt ind i skidt fra top til tå, vil jo bare ham det bedste. Det kan jo være det kun var denne ene gang og næste afføring er helt normal og så er det vel næsten fjollet at aflyse IGEN . MoarLK havde planer i morgen ik? For ellers kunne vi måske lige se tiden an til der?

Jeg har bare så dårlig samvittighed over for jer allesammen og har jo også glædet mig til at vi skulle ses.

Moar lk planer ?? Hmm den forstod jeg ikke  Hun var vist små dårlig i aftes ikke ???  Du skal ikke hae dårlig samvittighed , hvis det er smitsomt vil vi andre jo heller ikke have det

Anmeld

26. oktober 2009

Misjelle

Moar lk planer ?? Hmm den forstod jeg ikke  Hun var vist små dårlig i aftes ikke ???  Du skal ikke hae dårlig samvittighed , hvis det er smitsomt vil vi andre jo heller ikke have det

Hehe mente bare at MoarLK sagde dengang vi skulle vælge dag at hun bedst kunne mandag, så hvis vi så tiden an til i morgen, så kunne hun måske ikke komme? Ja ville også bare have det så dårligt hvis i andre fik det med hjem og man sige jo det smitter rigtig meget sådan noget og de små sutter jo på de samme ting i munden og sådan. Jeg krydser for at næste afføring er helt ok så kunne vi måske holde det i morgen istedet hvis alle kan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.