Den ramte og så mig - men nok på en anden måde da jeg er stedbarnet som stedforældren hadede .
Jeg er den irriterende og klamme pligkartoffel, som ikke var velkommen fordi det var lettere jeg ikke eksisterede i min stedfars verden med drømnescenariet " mor far og egne børn "
Det giver mig seriøst ondt i maven at læse om hvordan nogle voksne mennesker tænker om børn
Kvalme ,ækel og ulækker !
Hvis man har det sådan burde man forsvinde ud af det barns liv - og dem der ikke tror børn ved det, og tager skade - i tager fejl big time .
Man ved sgu godt hvordan stedforældren har det der, og man kæmper en kamp for at blive anerkendt og accepteret - en kamp der er tabt på forhånd.
De her artikler, får grimme barndomsminder frem- og bekræfter mig i at jeg aldrig nogen sinde skal have en ny kæreste hvis min mand og jeg går fra hinanden , imens mine børn er hjemmeboende.
Aldrig om jeg ville risikere at lukke sådan et menneske ind i mit og mine børns liv -
Gad vide om de kvinder i de her artikler ville acceptere andre tale sådan om deres egne bio børn...?
Ville de acceptere en mand/ kvinde der fortæller de må gøre hele huset rent efter besøg af deres børn.
Hvordan kan man overhovedet have det sådan, og stadig tænke man er en gevinst for det barn ....
Anmeld
Citér