MisjelleMoar skriver:
Nej det er en standard vare i alt falt i Bilka, kan godt være at føtex kun har den en gang i mellem. Hehe jeg sidder faktisk også og overvejer om jeg skal springe på sådan en men er bare lidt i tvivl om hvor gamle de er når de ikke kan bruge den mere/vokser ud af den.

Dette er fra bilkas hjemme side. Jeg må ha overtalt manden til at køre i bilka en af dagene.
Sleebee-pose og bæreseler
Sleebee er BILKAs egen alt-i-én-pose, der både fungerer som sovepose, bærepose og legetæppe. Den optimeres løbende i forhold til vores kunders feedback.
Sleebee består af to bløde andedunsdyner i 90 % dun og 10 % fjer, kan vaskes ved 60 grader og tumbles let, har aftageligt pudevår og er derfor meget hygiejnisk. Det optimale snørresystem sikrer, at Sleebee kan bruges fra nyfødt til 3 år. Huller til barnevognsselen og tre forstærkningspunkter giver optimal sikkerhed. Bærepladen tåler op til 12 kg. belastning.
I BILKA har vi også en bæresele, der giver dig mulighed for at bære dit barn trygt og godt ind mod kroppen samtidig med, at du har hænderne fri til andre gøremål.
Anmeld