Slee bee - hjææælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.181 visninger
32 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

JonTri

Hej alle der ved noget om slee bee.

Mega god pose, men nu skal der sele i... og jeg fatter ikke hvordan. Det er noget med at der er "gjort klar" med 3 huller - og i dynen... Det fatter jeg, meeen hvad så med huller i inderforet - eller - det der stribede stof barnet ligger mod... der er ingen huller til selen. Nogen der har en brugsforvirring, da min er røget i skralderen.

På forhånd takker...

Rikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Ayasmor

rikkekrogh skriver:

Hej alle der ved noget om slee bee.

Mega god pose, men nu skal der sele i... og jeg fatter ikke hvordan. Det er noget med at der er "gjort klar" med 3 huller - og i dynen... Det fatter jeg, meeen hvad så med huller i inderforet - eller - det der stribede stof barnet ligger mod... der er ingen huller til selen. Nogen der har en brugsforvirring, da min er røget i skralderen.

På forhånd takker...

Rikke...

Så vidt jeg lige kan se på dit profilbillede, så ligner det den jeg har (hvis det altså er den din søn ligger på der).. Men i min var der også gjort klar til seler på det stof.. hmm.. har desværre ikke lige en brugsforvirring til at ligge desværre

Anmeld

21. oktober 2009

LotteN

nu ved jeg ikke hvilken sleebee du har. men den ejg har fra bilka var der gjort klar til huller hele vejen igennem....! håber du finder ud af det!

Anmeld

21. oktober 2009

JonTri

Ayasmor skriver:

Så vidt jeg lige kan se på dit profilbillede, så ligner det den jeg har (hvis det altså er den din søn ligger på der).. Men i min var der også gjort klar til seler på det stof.. hmm.. har desværre ikke lige en brugsforvirring til at ligge desværre

Hey... jo det er den han/vi ligger på... synes bare ikke jeg kan finde huller hele vejen... den er købt sidstre år, så den burde være rimelig... hmmm... opdateret. Tak for svar

Anmeld

21. oktober 2009

JonTri

LotteN skriver:

nu ved jeg ikke hvilken sleebee du har. men den ejg har fra bilka var der gjort klar til huller hele vejen igennem....! håber du finder ud af det!

Jeg haar den sorte fra sidste år... den min søn ligger på, på billedet (profil)... øhh man skal vel ikke selv lave huller... hmmm... træls. Er ellers super glad for den.

Tak for svar!!!

Anmeld

21. oktober 2009

Ayasmor

rikkekrogh skriver:

Hey... jo det er den han/vi ligger på... synes bare ikke jeg kan finde huller hele vejen... den er købt sidstre år, så den burde være rimelig... hmmm... opdateret. Tak for svar

hmm... lyder sært.. jeg købte nemlig også min sidste år, da min datter er vinterbarn. det var så lidt

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

Hi hi da jeg så overskriften tænkte jeg skriv til Ayasmor

Anmeld

21. oktober 2009

LotteN

rikkekrogh skriver:

Jeg haar den sorte fra sidste år... den min søn ligger på, på billedet (profil)... øhh man skal vel ikke selv lave huller... hmmm... træls. Er ellers super glad for den.

Tak for svar!!!

Det lyder godt nok underligt....

Måske du skulle prøve og køre ud med den så - for det kan da ikke være rigtigt, du selv skal forsøge at ramme rigtigt..!

håber du rinder udaf en løsning

Anmeld

21. oktober 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Hi hi da jeg så overskriften tænkte jeg skriv til Ayasmor

hehe.. jah men den ER bare genial den pose..

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

hehe.. jah men den ER bare genial den pose..

Jeg tror jeg erhverver mig en sammen med autostolen, kunne du ikke bare købe to af alle ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.