Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor_sabina skriver: Jeg tror jeg erhverver mig en sammen med autostolen, kunne du ikke bare købe to af alle ting
Jeg tror jeg erhverver mig en sammen med autostolen, kunne du ikke bare købe to af alle ting
hehe jo det kunne jeg vel egentlig godt.. meeeen tror sku ikke lige min kære su magter det så godt.. hihi..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: hmm... lyder sært.. jeg købte nemlig også min sidste år, da min datter er vinterbarn. det var så lidt
hmm... lyder sært.. jeg købte nemlig også min sidste år, da min datter er vinterbarn. det var så lidt
Leder og leder... har dog fundet alle de andre huller... så kan jeg... trods min ringe viden om slee bee... selv lave de sidste. Tvivler alligevel på at den holder et år mere.
rikkekrogh skriver: Leder og leder... har dog fundet alle de andre huller... så kan jeg... trods min ringe viden om slee bee... selv lave de sidste. Tvivler alligevel på at den holder et år mere.
ja det burde kunne lade sig gøre.. bare husk at være opmærksom på at stoffet ikke trævler helt vildt der hvor du skærer op, hvis der ikke er syet i kanten først..
Det eneste jeg kunne finde paa nettet om det, er det her link
http://www.min-mave.dk/debat/baby/thread-438307.htm
Ayasmor skriver: ja det burde kunne lade sig gøre.. bare husk at være opmærksom på at stoffet ikke trævler helt vildt der hvor du skærer op, hvis der ikke er syet i kanten først..
Det er sikkert en fejl at der ikke er lavet huller i netop min slee-bee... det kunne passe til mit held. Nå jeg må laaaangt ned i min skumle kælder og se om der er en b.forvirring... kan sgu ikke huske der var nogen med...
Hygge...
Beck skriver: Det eneste jeg kunne finde paa nettet om det, er det her link http://www.min-mave.dk/debat/baby/thread-438307.htm
Takker... har også fundet alle hullerne... bortset fra 3... hmm...
Du skal sørme nok få penge at handle ind for Har lige købt tallerkner med sugekop som du snakkede om Hvad skulle jeg gøre uden dig
Hej igen...
Så er alle hullerne fundet og den er monteret... hmm... han har brugt den så meget at de ikke var skide tydelige... så nu er stuen fuld af fjer og jeg har fået skældt kæresten lidt ud... Nu håber jeg drengen vil bruge den, igen
mor_sabina skriver: Du skal sørme nok få penge at handle ind for Har lige købt tallerkner med sugekop som du snakkede om Hvad skulle jeg gøre uden dig
haha.. ja det ved jeg heller ikke.. og hvad skulle jeg gøre uden dig.. havde helt glemt det igen, så nu skal jeg lige shoppe igen.. igen igen igen.. haha love it..
Ayasmor skriver: haha.. ja det ved jeg heller ikke.. og hvad skulle jeg gøre uden dig.. havde helt glemt det igen, så nu skal jeg lige shoppe igen.. igen igen igen.. haha love it..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128