Slee bee - hjææælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Jeg tror jeg erhverver mig en sammen med autostolen, kunne du ikke bare købe to af alle ting

hehe jo det kunne jeg vel egentlig godt.. meeeen tror sku ikke lige min kære su magter det så godt.. hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

JonTri

Ayasmor skriver:

hmm... lyder sært.. jeg købte nemlig også min sidste år, da min datter er vinterbarn. det var så lidt

Leder og leder... har dog fundet alle de andre huller... så kan jeg... trods min ringe viden om slee bee... selv lave de sidste. Tvivler alligevel på at den holder et år mere.

Anmeld

21. oktober 2009

Ayasmor

rikkekrogh skriver:

Leder og leder... har dog fundet alle de andre huller... så kan jeg... trods min ringe viden om slee bee... selv lave de sidste. Tvivler alligevel på at den holder et år mere.

ja det burde kunne lade sig gøre.. bare husk at være opmærksom på at stoffet ikke trævler helt vildt der hvor du skærer op, hvis der ikke er syet i kanten først..

Anmeld

21. oktober 2009

Becks

Det eneste jeg kunne finde paa nettet om det, er det her link

http://www.min-mave.dk/debat/baby/thread-438307.htm

Anmeld

21. oktober 2009

JonTri

Ayasmor skriver:

ja det burde kunne lade sig gøre.. bare husk at være opmærksom på at stoffet ikke trævler helt vildt der hvor du skærer op, hvis der ikke er syet i kanten først..

Det er sikkert en fejl at der ikke er lavet huller i netop min slee-bee... det kunne passe til mit held. Nå jeg må laaaangt ned i min skumle kælder og se om der er en b.forvirring... kan sgu ikke huske der var nogen med...

Hygge...

Anmeld

21. oktober 2009

JonTri

Beck skriver:

Det eneste jeg kunne finde paa nettet om det, er det her link

http://www.min-mave.dk/debat/baby/thread-438307.htm

Takker... har også fundet alle hullerne... bortset fra 3... hmm...

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

hehe jo det kunne jeg vel egentlig godt.. meeeen tror sku ikke lige min kære su magter det så godt.. hihi..

Du skal sørme nok få penge at handle ind for Har lige købt tallerkner med sugekop som du snakkede om Hvad skulle jeg gøre uden dig

Anmeld

21. oktober 2009

JonTri

Hej igen...

Så er alle hullerne fundet og den er monteret... hmm... han har brugt den så meget at de ikke var skide tydelige... så nu er stuen fuld af fjer og jeg har fået skældt kæresten lidt ud... Nu håber jeg drengen vil bruge den, igen

Anmeld

22. oktober 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Du skal sørme nok få penge at handle ind for Har lige købt tallerkner med sugekop som du snakkede om Hvad skulle jeg gøre uden dig

haha.. ja det ved jeg heller ikke.. og hvad skulle jeg gøre uden dig.. havde helt glemt det igen, så nu skal jeg lige shoppe igen.. igen igen igen.. haha love it..

Anmeld

22. oktober 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

haha.. ja det ved jeg heller ikke.. og hvad skulle jeg gøre uden dig.. havde helt glemt det igen, så nu skal jeg lige shoppe igen.. igen igen igen.. haha love it..

Åhh jeg gider ikke flere gode råd det er sgu for dyrt Men man KAN jo ikke leve uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.