Slee bee - hjææælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Åhh jeg gider ikke flere gode råd det er sgu for dyrt Men man KAN jo ikke leve uden

hehe.. jeg har også ret stor tendens til at få IKEA-syndromet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

hehe.. jeg har også ret stor tendens til at få IKEA-syndromet..

Det er bare den værste sygdom Hader når det sker (ihvertfald når jeg ser kontoudtoget)

Anmeld

22. oktober 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Det er bare den værste sygdom Hader når det sker (ihvertfald når jeg ser kontoudtoget)

haha.. kender det godt.. og hver gang bruger jeg undskyldningen om at aya jo har brug for det jeg køber.. hmm fik så lige købt hendes 3 vinterhue da den var sød.. de andre jeg har er godt nok lidt for store, så hun havde je egentlig brug for den.. måtte ned i en str. 2-6 mdr. (hun er så 10).. bla bla bla.. kan du høre mine søforklaringer.. hehe

Anmeld

22. oktober 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

haha.. kender det godt.. og hver gang bruger jeg undskyldningen om at aya jo har brug for det jeg køber.. hmm fik så lige købt hendes 3 vinterhue da den var sød.. de andre jeg har er godt nok lidt for store, så hun havde je egentlig brug for den.. måtte ned i en str. 2-6 mdr. (hun er så 10).. bla bla bla.. kan du høre mine søforklaringer.. hehe

Anmeld

22. oktober 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

Dem kunne du jo ikke undvære

Anmeld

28. oktober 2009

Susan1978

rikkekrogh skriver:

Jeg haar den sorte fra sidste år... den min søn ligger på, på billedet (profil)... øhh man skal vel ikke selv lave huller... hmmm... træls. Er ellers super glad for den.

Tak for svar!!!

vores slee bee /drømme pose fra føtex,skulle jeg selv lave hul i. der var lavet syninger til det, men jeg skulle selv lige lave hullet.

Anmeld

28. oktober 2009

Diana...

Altså hvor kan man købe sådan en henne jeg synes bare den er smart.

Anmeld

28. oktober 2009

Misjelle

DianaMoar skriver:

Altså hvor kan man købe sådan en henne jeg synes bare den er smart.

De fås i føtex og Bilka, kommer ofte på tilbud .

Anmeld

28. oktober 2009

Diana...

MisjelleMoar skriver:

De fås i føtex og Bilka, kommer ofte på tilbud .

ahh jeg bare en SPADE til at holde øje med de tilbud er det kun en tilbuds vare?

Knus

Anmeld

28. oktober 2009

Misjelle

DianaMoar skriver:

ahh jeg bare en SPADE til at holde øje med de tilbud er det kun en tilbuds vare?

Knus

Nej det er en standard vare i alt falt i Bilka, kan godt være at føtex kun har den en gang i mellem. Hehe jeg sidder faktisk også og overvejer om jeg skal springe på sådan en men er bare lidt i tvivl om hvor gamle de er når de ikke kan bruge den mere/vokser ud af den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.