Anonym skriver:
Man må da håbe de også kigger lidt på dig, for hvis man oprigtigt synes at en mand der er sigtet for vold og mishandling er én der skal omgåes et lille barn, så kan jeg da godt tænke mit.
jeg forstår godt din tankegang, men det er lidt hurtigt at dømme uden at kende noget som helst til baggrunden for mandens dom. At han har været voldelig over for andre betyder jo ikke, at han kan finde på at skade et barn.
Ud fra den ene ting vi ved om manden, lyder han da bestemt ikke som en, der er værd at samle på, men folk kan ændre sig, så vi aner jo ikke, om han vil fortsætte den "livsstil" eller om han er i stand til at ændre sig.
Jeg har kendt folk, der har fået voldsdomme og ikke var værd at samle på, men jeg kender også en der for 15 år siden var i et gensidigt voldeligt forhold, hvor deres håndgemæng gik meget over stregen en gang, og han fik slået kæresten ihjel. Han ændrede sig med det samme og har været en fantastisk far for deres fælles barn og kunne aldrig drømme om at være voldelig eller bare højtråbende.
Anmeld
Citér