1. gang havde jeg besluttet mig for at jeg ville føde helt "naturligt" og derfor uden smertestillende. Jeg blev sat igang og fik ve drop, og havde mange kraftige veer. Jeg havde dog ingenting at sammenligne med, og derfor vidste jeg jo ikke helt om det var meget slemt eller ej. Jeg fødte efter 4-5 timer med veer, så det var super!
2. gang havde jeg også besluttet at jeg ingenting ville have, men synes bare at veerne var virkelig slemme, og derfor ombestemte jeg mig undervejs og prøvede lattergas. Føj for den, det var et mareridt og kunne aldrig drømme om at få det igen. Ville så gerne have en epidural, men var for langt henne i min fødsel samt åbnede jeg mig igen meget hurtigt så det kunne ikke nåes. De skulle til at prøve akupunktur, da jeg beslutter mig for et brusebad med varmt vand. Under bruseren får jeg presse veer, så selvom jeg egentlig gerne ville have haft noget smertestillende fik jeg ikke rigtig så meget...
Her 3. gang er jeg åben for evt smertestillende, men det er ikke noget jeg som sådan er opsat på at få. Hvis det går som de andre gange, burde det hurtigt være overstået 
Knus Kathrina 39+1
Anmeld