Vores juleaften ser altid forskelligt ud fra år til år, afhængig af mit arbejde, min mor's arbejde (hun er lige gået på pension i år) Men min mor har altid arbejdet juleaften, hvert andet år, indtil i år.
Hvert andet år holder vi jul med min familie, og det andet år, holder vi jul med svigermor
I år har vi inviteret min mor, søster, svoger, svigerfar og hans kone til juleaften. Vi ska ha undersøgt hva min svigerinde, svigermor og hendes mand har af planer, og hvis de ik har planer, blir de også inviteret.
Anden blir stegt d 23, så ovnen er fri til flæskesteg og kalkun d 24.
D 25, plejer vi at være sammen med HELE min familie, men måske blir det ik til noget i rå, da vores morbror (tovholderen) lige er død. Det vil så være første gang i Ca 45 år at den tradition ik blir til noget
Alke medbringer en ret, til Ca 25-30 personer.
D 26, er vi sammen med hele kærestens familie, hvor det køre på skift. Her er vi Ca 20 personer samlet, og alle har en ret med.
Nytårsaften skal jeg måske arbejde og ellers har vi endnu ingen planer. Andre år ér vi sammen med en kæmpe flok venner. Andre pr er vi bare hjemme og andre igen er vi bare sammen med et ebkelt venne par.
Nogen år arbejder jeg juleaften, andre pr arbejder jeg nytårsaften.
Alle udgaver syntes jeg er hyggelige, på hver deres måde. Vh Stine