Hvordan ser julen ud for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2019

An&Jo

Den 23/12 skal jeg arbejde

24/12 arbejder jeg dagvagt hvert andet år og aftenvagt de andre år. Det år jeg arbejder dagvagt har jeg min dreng og vi er så ved svigerne til aften. 

25/12 er samme procedure som den 24

26/12 er jeg enten på arbejde eller slapper af.

så arbejder jeg stort set alle dage imellem jul og nytår alt efter nit rul 

den 31/12 holder jeg fri stort set hvert år eller også er jeg i dagvagt. Når jeg har fri om aftenen så er vi ude at få god mad

1/1 er som oftest en aftenvagt eller fri. 

Jeg arbejder på plejehjem og vi skal bare arbejde 5 helligdage som minimum hvert år, og da julen ikke har ret meget betydning for mig så vælger jeg at arbejde der, så kan kollegaer som påskønner de dage få lov at holde fri. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2019

Tip!

Rundtpågulvet skriver:

Ha ha , det kan jeg godt misunde lidt  Min mand og jeg har skilsmissefamilier på begge sider.

Begge vores hold forældre er skilt, det samme er flere blandt vores søskende og papsøskende. Så vi juleplanlægger ca 100 år i forvejen  

Hehe.. jeg skal enten arbejde eller være sygemeldt, da jeg vil være nyopereret til den tid.. så langt så godt ��

Anmeld Citér

12. oktober 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores juleaften ser altid forskelligt ud fra år til år, afhængig af mit arbejde, min mor's arbejde (hun er lige gået på pension i år) Men min mor har altid arbejdet juleaften, hvert andet år, indtil i år.

Hvert andet år holder vi jul med min familie, og det andet år, holder vi jul med svigermor

I år har vi inviteret min mor, søster, svoger, svigerfar og hans kone til juleaften. Vi ska ha undersøgt hva min svigerinde, svigermor og hendes mand har af planer, og hvis de ik har planer, blir de også inviteret. 

Anden blir stegt d 23, så ovnen er fri til flæskesteg og kalkun d 24.

D 25, plejer vi at være sammen med HELE min familie, men måske blir det ik til noget i rå, da vores morbror (tovholderen) lige er død. Det vil så være første gang i Ca 45 år at den tradition ik blir til noget Alke medbringer en ret, til Ca 25-30 personer. 

D 26, er vi sammen med hele kærestens familie, hvor det køre på skift. Her er vi Ca 20 personer samlet, og alle har en ret med.

Nytårsaften skal jeg måske arbejde og ellers har vi endnu ingen planer. Andre år ér vi sammen med en kæmpe flok venner. Andre pr er vi bare hjemme og andre igen er vi bare sammen med et ebkelt venne par. 

Nogen år arbejder jeg juleaften, andre pr arbejder jeg nytårsaften.

Alle udgaver syntes jeg er hyggelige, på hver deres måde. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.