Hvordan ser julen ud for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2019

2018mor

Profilbillede for 2018mor
Anonym skriver:

Bare nysgerrig. 

Hvad ser den 23/12 til 02.01. ud? hvert år?  

Som for eksepmel: 

23/12 familie hygge hos svigermor

24/12 jul hjemme

25/12 slap af dag 

26/12 ud at svømme osv osv  

24. Jul hos skiftevis min og min kærestes familie. 

25. Julefrokost hos min kærestes familie

26. Julefrokost hos min familie

31. Nytår har vi ikke fastlagt, nogle gange med familie andre gange med venner

resten af dagene holder vi familiehygge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til en Pige fra ‘14
Tip! skriver:

Er jeg den eneste der ingen planer har endnu, udover d. 24? 

Haha nej overhovedet ikke. 
hos os har vi sjældent planlagt julen i god tid. Jeg arbejder meget også på helligdage og sådan. I år har vi kun planlagt den 24. Og den er ikke planlagt som sådan. 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har delebørn så julen variere hvert andet år  

I år har jeg dem til jul, så der skal vi holde jul hos mine forældre med hele familien, tror vi bliver næsten 20 

Det er det eneste der er planlagt. Jeg håber der kommer noget julefrokost i juledagene hos min kærestes familie  

Nytår skal jeg måske holde alene med min kæreste. Det har været ret hyggeligt de andre år så, medmindre han gerne vil holde med nogen venner, så bliver vi nok bare os to 

Når jeg ikke har børn i julen, plejer vi at holde lillejuleaften hjemme hos os, sammen med ungerne, mine forældre og min bror +børn, med æbleskiver, varm kakao og pakker til ungerne fra min familie og fra ungerne til os  

Og så holder vi juleaften med min kærestes familie, som er meget lille. Sidste år var det kun os 2 og min svigermor :-D det var ret fesent hvis jeg skal være ærlig .. og så holder min familie altid julefrokost når vi ikke har holdt jul sammen  

Og nytår bliver så en børnenytår med venner med børn, masser af pynt osv  

Anmeld Citér

7. oktober 2019

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Hmm...

D.23.12. Får vi altid risengrød, så der er til risalamande, og så er det en rolig hyggedag.

D.24.12. Hygger vi med at lave mad, forsøger at nå ned og fodre ændre og tænde lys for vores datter i den katolske kirke, men ikke altid vi når det.

D.25.12. Hjemme og spise rester og lege med gaver.

D.26.12. Tager vi i Tivoli med morgenmad.

Resten af juleferien er hygge, lidt besøg her og der og ikke mindst afslapning....

Anmeld Citér

7. oktober 2019

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

d 23 slapper vi af. 24 kommer Nissen altid med en lidt mere kreativ gave den dag så der er noget at lave for at holde spændingen ud, og så skal vi enten hos min eller mandens familie. 25 slapper vi af og leger med gaver, tager på kirkegården og tænder lys for dem vi savner. 26 er der julefrokost hos mine forældre. Resten af dagene går med at hygge. Nytår holder vi altid hjemme hos os med et vennepar og deres børn.

Anmeld Citér

7. oktober 2019

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

d 23 slapper vi af. 24 kommer Nissen altid med en lidt mere kreativ gave den dag så der er noget at lave for at holde spændingen ud, og så skal vi enten hos min eller mandens familie. 25 slapper vi af og leger med gaver, tager på kirkegården og tænder lys for dem vi savner. 26 er der julefrokost hos mine forældre. Resten af dagene går med at hygge. Nytår holder vi altid hjemme hos os med et vennepar og deres børn.

Anmeld Citér

7. oktober 2019

MoarMoar

Profilbillede for MoarMoar

24. - Juleaften hos os selv med bedsteforældre. 

25. - Julefrokost med familien 

26. - Julefrokost med familien 

27. - Fødselsdag for vores datter

28.-30 - afslapning 

31. - Fødselsdag for vores søn og nytårsfest om aften med vennerne og deres børn. 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

D 23 har yngstemand fødseldag ,så der står hele dagen i fødseldags mode - med masser af gæster og masser af hygge.

D 24 holder vi altid jul her med skiftende antal gæster. 

D 25 er ren afslapning her - der dukker tit et par gæster op der hjælper med at spise rester. - men ellers bare nattøj hygge

D 26 er vi tl fødselsdag- 

Nytårsaften er med gode venner og masser af børn 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue

D 23. arbejder vi. Spiser risengrød om aftenen. 

D 24. holder vi jul hos svigerfamilien. Min familie kommer også. 

D 25. holder min "nevø" fødselsdag. Vi er med hvert andet år. Når vi ikke er med, slapper vi af.

D 26. er der julefrokost. 

D 27.-30. arbejde.

D 31. har vi måske fri ellers arbejde til 14/15 og så hos svigerfamilien og fejre nytår, stille og roligt.

D 1. slapper vi af. 

D 2. arbejde. 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 1 og 9 år

Vi lavede om i juletraditionerne ift. lillejuleaften og juleaften sidste år, så i år ser vores juledage således ud:

Den 23. fejrer vi lillejuleaften med mine forældre.

Den 24. fejrer vi jul med mine svigerforældre, min mands søster og hendes søn og kæreste.

Den 25. er ren afslapning og reste-julemad-dag

Den 27. har vi julehygge med vennerne

Julefrokost med min familie er endnu ikke fastlagt, men den ligger også mellem jul og nytår.

Nytårsaften er heller ikke fastlagt endnu, men vi plejer at fejre nytår med mine forældre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.