Anonym skriver:
Kære du. Det lyder præcis som mig med min første fødte... Hun blev født med navlesnoren om halsen og blev kørt væk og jeg så hende først efter 12 timer da jeg fik en styrtblødning oveni og skulle opereres. Jeg kæmpede i lang tid med en angst for der skulle være noget galt med hende, at hun ville lide af vugge døden, at jeg ville skade hende ubevidst.. Jeg sov ikke jeg kiggede på hende hele tiden for tænk sig hvis hun stoppede med at trække vejret. Du har behov for hjælp Til at bearbejde din fødsel og det at være angst for at miste... Snak med din sp, så kan hun videresende dig til et passende sted.. Evt. En efter fødsels reaktions gruppe. Det kom jeg i.. Det hjalp virkelig...
Tak for dit svar..
jeg har været hos lægen her til morgen og er blevet visiteret nogle gange til psykolog. Jeg har aldrig været bange for at jeg ville gøre barnet noget, men jeg er bange for at miste. Sådan helt sygeligt..
Jeg arbejder med kriminelle i den hårde ende og jeg har oplevet at blive staklet og chikaneret i nogle år. Min læge mente det kunne være en god blanding af både den del og så den forskrækkelse jeg har fået under fødslen og efter da de smuttede med barnet på neonatal afd. Imens jeg kom på opvågning. Min mand var med vores barn hvilket jeg er så glad for, da han så kan fortælle hvad der skete på given tidspunkt. Men puha det er ikke rart at frygte noget på den måde.
Jeg vil spørge SP om jeg kan komme i sådan en terapigruppe. Det er måske meget godt, at høre andres historie og ikke mindst deres vinkel på min.
Anmeld
Citér