Jeg ved ikke rigtig om det er mig, der er en smule paranoid hele tiden.
Men jeg har oplevet to - tre gange at vores barn på snart 6 måneder er utrolig svær at vække. Det ligner h*n drømmer trækker vejret i gisp, smiler lidt og vælter det hvide ud af øjene. Hvis jeg prøver på at vække h*n kan der gå lidt tid inden barnet kommer til bevidsthed eller hvad man siger. I den tid går jeg helt i panik og frygter det værste. Barnet døser hurtigt hen igen, og det er først hvis jeg kalder på min mand barnet vågner helt op, og så er der ingenting at se så smiler og pludre barnet, dog er det træt. Er der andre der oplever deres børn sådan? Jeg overvejer at kontakte lægen, men min mand siger h*n bare sover tungt og drømmer. Jeg er bare bange for h*n fejler noget. Jeg er blevet meget bange for at miste barnet efter vores start med for tidlig fødsel ( kun en måned) med cpap, sonde osv. så jeg er bange hele tiden for at miste til trods for at jeg godt ved flere er igennem det, og alt i alt var vi hjemme efter 4 dage og alt er gået super lige siden.
Kære medmødre vil evt. berolige mig eller give mig det sidste til at kontakte lægen - jeg er bange for at spilde deres resourcer.
Anmeld
Citér