Fejler min baby noget alvorligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2019

Anonym

Søde du, det er godt du får hjælp til at håndtere din angst! 

En anden ting, du måske kan overveje, er en vuggedødsalarm. Det er sådan en måtte man lægger under madrassen og kobler til en alarm. Den registrerer babys vejrtrækning. Vi har haft en til vores børn, grundet min mands angst for at miste (han har mistet en yngre søskende). Så kan baby i hvert fald ikke holde op med at trække vejret uden det bliver opdaget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar.. 

jeg har været hos lægen her til morgen og er blevet visiteret nogle gange til psykolog. Jeg har aldrig været bange for at jeg ville gøre barnet noget, men jeg er bange for at miste. Sådan helt sygeligt..

Jeg arbejder med kriminelle i den hårde ende og jeg har oplevet at blive staklet og chikaneret i nogle år. Min læge mente det kunne være en god blanding af både den del og så den forskrækkelse jeg har fået under fødslen og efter da de smuttede med barnet på neonatal afd. Imens jeg kom på opvågning. Min mand var med vores barn  hvilket jeg er så glad for, da han så kan fortælle hvad der skete på given tidspunkt. Men puha det er ikke rart at frygte noget på den måde.

Jeg vil spørge SP om jeg kan komme i sådan en terapigruppe. Det er måske meget godt, at høre andres historie og ikke mindst deres vinkel på min. 

Jeg var ikke bange for jeg forsætligt ville gøre hende ondt, men var bange for jeg gjorde noget forkert når jeg puslede eller puttede hende som kunne forsage død og skade så jeg ville miste eller at hun fejlede noget når hun lavede underlige grimasser . Så det er lidt det samme. Godt du får hjælp. Det tyder på en efterfødsels reaktion. Det er hårdt at arbejde med mennesker er selv i samme branche... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.