Øv-nyhed fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

birgittemarie

Åhr nej, kæreste Mette!!! Det var dog en forfærdelig nyhed.

Hvor må det være forfærdelig hårdt for dig og hvor er jeg ked af det på dine vegne.

Tusind tanker og knus og håb om, at den lille babysjæl snart er tilbage i din mave igen!

Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Siber

Kære Mette,

åh nej, og mange krammer til dig. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, andet end jeg sender dig de bedste tanker

Kram Siber

Anmeld

21. oktober 2009

..

Det gør mig virkeligt ondt på jeres vegne

Håber I kommer så godt som muligt igennem denne svære tid..

Anmeld

22. oktober 2009

Millebasse

Puha, Mette.

Det gør mig virkeligt ondt.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end at mine tanker går til dig og familien..

Kæmpe fra mig..

Anmeld

22. oktober 2009

Kaufie

Kære tøser.

Tak for krammerne og tankerne.

Det var en lang dag, men heldigvis var min mand ved min side hele vejen ( på nær når jeg sendte ham ned for at spise, så han ikke gik kold) Vi mødte ind kl 7.30 (fastende fra midnat) og jeg blev først kørt på operationsstuen kl 20.35 (lige da Desperate Housewifes startede)

Men selvom jeg egentlig bare ville have det overstået hurtigt, tror vi begge, at ventetiden faktisk var med til at vende vores tanker fra sorgen og selvmedlidenheden til "nu skal det endelig snart overståes". I løbet af dagen fik vi mere ondt af mange af de andre piger, der skulle igennem samme indgreb - fx et lesbisk par, der jo ikke "bare" kan prøve igen på samme vilkår, en pige, der fik fjernet den ene æggestok pga en cyste, en 3 pige, der var begyndt at styrtbløde, og derfor ikke havde den langsommere tilvænning til den kedelige tilstand.

Vi er ved godt mod - har ikke mistet lysten til at prøve igen af frygt for det skal ske igen - for hvorfor skulle det det?

Men altså: mange tak for opmærksomheden - det varmer!

Knus til jer alle!

Anmeld

22. oktober 2009

Lene76

godt at gøre at i har fået vendt det til noget andet og lidt mere positivt.... ved godt det kan være svært.....

har selv prøvet at sku ha fjernet det.... da jeg havde brækket ryggen for ca 7 år siden, det blir heldigvis lettre med tiden...... så i må bare igang igen når din krop er klar igen

Lene

Anmeld

25. oktober 2009

BellaT

Kære Kaufie.

Det er jeg godt nok ked af at læse. Men rart at I trods alt kan se fremad og ikke har mistet lysten eller modet til at prøve igen.

Ved godt at det er nogle dage siden nu, men har ikke været meget på for tiden..

Håber det går bedre og bedre for hver dag. Snart er der igen en lille bitte baby i din mave.

fra Helle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.