Øv-nyhed fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

ivfmarie

Åhh Mette - det gør mig ufattelig ondt at høre... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive - jeg aner jo ikke hvad du går igennem, men jeg kan forestille mig at det må være hårdt og trist.

Håber at I finder støtte i hinanden, og selvfølgelig i jeres skønne Wildbasse! Og så synes jeg at Ag's ord har ret fornuftige - bid mærke i dem!

Mange tanker og virituelle kram fra Marie (der ikke kan lade være med at fælde en lille tåre over jeres ulykke!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Muffinmus

Ja, vil sige at selv om vi havde prøvet længe inden William og selv om det var SÅ hårdt at sluge, så var selve udskrbaningen ikke slem. Hurtigt ind og ud, det var ret nemt faktisk.Eneste er man jo er ked af at det så definitivt er slut. Men selve oplevelse af indgrebet var ok trods alt. Tror selve indgrebet tog 15 min.

Anmeld

20. oktober 2009

Nadi

Åh nej Kaufie!! Det er jeg godt nok ked af at høre, du er i mine tanker og så skal du have en kæmpe krammer 

Anmeld

20. oktober 2009

Tikki

Det er bare ikke rigtigt - åhh hvor usandsynligt uretfærdigt! Jeg sender dig alle de bedste tanker og håber håber håber at det snart lykkedes igen. Kæmpe kram.

Anmeld

20. oktober 2009

Juniors mor

Ååhh nej Mette, det er jeg virkelig ked af at høre. Kan godt forstå du føler dig "slået hjem" -øv altså !!

stort stort til dig

Anmeld

20. oktober 2009

Louise mortil4

øv, hvor er jeg ked af det på jeres vegne.

kæmpe  til dig

Anmeld

20. oktober 2009

Helle30

Det er jeg bare super ked af at høre Mette. Jeg håber, I får gevinst igen, så snart I er klar. Stor krammer fra mig.

- Helle

Anmeld

21. oktober 2009

Susan1978

ei, Mette

Hvor er jeg ked af at læse den slags nyheder. øv øv

Men som de andre og du selv siger, så er det jo naturens vegne at udelukke noget der ikke er raskt.

Jeg krydser fingre for at i snart er klar igen til en ny spire.

Susan

Anmeld

21. oktober 2009

Mie A

Øv, sådan noget L***!!!  Det er jeg rigtig ked af at høre...

Anmeld

21. oktober 2009

Tynen

Kæreste Mette!

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig..
Det må simpelthen være så hårdt!

Jeg sender dig en masse tanker og håber at du er okay?
Kan slet ikke sætte mig ind i det du går igennem

/Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.