Stemme på hvem? For børnenes skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.850 visninger
34 svar
44 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2019

Anonym trådstarter

Piger, who to vote for? 

Det er jo en jungle!!! Jeg går op i flere ting, såsom klima, sundhed, og økonomi. Men intet beskæftiger mig mere end at jeg synes at vores børn skal have bedre vilkår og flere hænder. 

Mange politikere "nævner" børn i deres taler, men hvem kæmper virkelig for dem???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2019

SejtNavnHer

Enhedslisten. 

Anmeld Citér

5. juni 2019

Måskemor

Jeg stemmer på SF netop fordi de kæmper for minimumsnormeringer. Det gør Enhedslisten også, men jeg tænker, at SF har større chance for at få indflydelse. Ellers ved jeg at BUPL har lavet et overblik over hvor partierne ligger henne.

Anmeld Citér

5. juni 2019

Sprit25

Jeg har valgt alternativet  netop for børnenes skyld! Hvis vi ikke har en planet, hvad fanden skal vi så bruge minimumsnormering til

Anmeld Citér

5. juni 2019

Anonym

Hvis du vil stemme for dit barn - så stem på et parti der ikke vil sende en kæmpe retning i børnenes retning. Lige nu lægges der op til af de røde partier at gamble med bores økonomi. Og det er vores børn der får fornøjelsen af dette. Og manglende vækst.

det kommer ikke flere hænder når økonomien sejler. Til trods for st mange røde fantaserer om dette.

Anmeld Citér

5. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du vil stemme for dit barn - så stem på et parti der ikke vil sende en kæmpe retning i børnenes retning. Lige nu lægges der op til af de røde partier at gamble med bores økonomi. Og det er vores børn der får fornøjelsen af dette. Og manglende vækst.

det kommer ikke flere hænder når økonomien sejler. Til trods for st mange røde fantaserer om dette.

Min mand siger akkurat det samme. 

Hvem stemmer du på?

Anmeld Citér

5. juni 2019

Anonym

Min mand siger akkurat det samme. 

Hvem stemmer du på?

Jeg har altid stemt borgerligt - liste C.

de har også fokus på miljø. 

Anmeld Citér

5. juni 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har altid stemt borgerligt - liste C.

de har også fokus på miljø. 

Så længe det ikke går udover pengepungen ja

Anmeld Citér

5. juni 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Nu har der været fremgang i økonomien i nogle år efterhånden. Det har da ikke fået den borgerlige regering til snakke om flere hænder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.