Stemme på hvem? For børnenes skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2019

kamikaze

CKJ skriver:

Tåbelig tråd. Det er jo op til en selv hvad man vil stemme på! At tro man her kan spørge, og at alle på baby.dk er enige er da vidst lidt for optimistisk! 

Tror ikke det er nogen der regner med at vi skal blive enige. Det havde da også været kedeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
CKJ skriver:

Tåbelig tråd. Det er jo op til en selv hvad man vil stemme på! At tro man her kan spørge, og at alle på baby.dk er enige er da vidst lidt for optimistisk! 

Der er vel ingen, ej heller TS, som har forventet enighed? Det er da helt fair at spørge om holdninger til emnet. Så kan man jo sortere i det efter behov.

Anmeld Citér

5. juni 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
CKJ skriver:

Hvad lægger du i ordet “debat”? Et ekkokammer, hvor alle er enige?

Anmeld Citér

6. juni 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
Mor og meget mere skriver:

Hvad lægger du i ordet “debat”? Et ekkokammer, hvor alle er enige?

Hvad jeg mener er, at man jo ikke bliver klogere herinde end ved at lytte til debatterne de sidste fire uger 

Anmeld Citér

6. juni 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
CKJ skriver:

Hvad jeg mener er, at man jo ikke bliver klogere herinde end ved at lytte til debatterne de sidste fire uger 

Jeg synes nu altid, det er interessant at høre, hvad andre “helt almindelige” vælgere gør sig af tanker, og hvad de evt. selv har erfaret. Det er noget HELT andet end politiker-tale. Der er tilsyneladende en del herinde, der ikke finder det tåbeligt. 

Jeg forstår under alle omstændigheder ikke, hvad pointen er med at bryde ind i en debat for at fortælle, at den er tåbelig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.