Arghh kun 1 utilfreds medarbejder ?
Det stemmer ikke helt ens med mediernes billede af prob. I Kbh kommune lige pt .
Der er ellers travlt med st pege på kommunen nu hvor der er fokus på daginst .
Jeg har også kun 2 hånds beretninger - har aldrig boet der . Men har familie og en del venner der både bor og arbejder i Kbh- og fælles er at selv om flere af dem er røde- så er der enighed om at arbejdsmiljøet er betændt , og flere taler om kammerateri især i de øverste lag.
Det bestemmer du self selv om du vil tro på - når jeg ikke kan sige jeg HELT SELV har oplevet det hele.
Men vil påstå at min beretning er lige så valid som din påstand om at kun 1 ud af 65.000 er utilfreds.
Du har vel ikke talt med alle?
Nej, det har jeg ikke. Men jeg lavede heller ikke generaliserende betragtninger. Jeg skrev ud fra min egen erfaring. Og mine interaktioner. Og holdt den der. Det, du har citeret mig for, var min anskuelse af den anden debattørs generalisering.
Naturligvis er der udfordringer i Københavns Kommune. Med 65.000 ansatte er vi oppe i en ret stor virksomhed. Spredt over 7 forvaltninger og et overborgmestersekretariat. Så 8 virksomheder i virksomheden. Og det hele skal marchere i takt. Og er i øvrigt ledet af 8 folkevalgte.
Jeg opponerede blot mod de generaliserende, værdiladede vendinger, som jeg personligt har det stramt med.
Og så er det faktisk mit reelt håb, at der også kommer fokus på, hvad de 95% af daginstitutionerne uden anmærkninger bringer af gode ting. Nuvel skal de 5% hjælpes men der sker rigtig meget godt i daginstitutionerne. Også i Københavns Kommune
Vh.
Anmeld
Citér