Hvad er det? Billede af fod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2023

Anonym

B. Jepsen skriver:

Er der kommet en status på tåen? , jeg har nøjagtig det samme, samme tå og fodbalde... Har være ved læge som tog blodprøver, skal nu vente 14 dag for svar

Eftersom at opslaget er fra 2019 så er der nok kommet en status … forhåbentlig

slet ikke sikkert brugeren er medlem herinde mere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2024

Hej med jer

Hej B. Jepsen og Nybruger234

Hvordan gik det med jeres tå/forfod? Har noget der ligner.

Mvh

Anmeld Citér

9. marts 2024

Hbv1

B. Jepsen skriver:

Er der kommet en status på tåen? , jeg har nøjagtig det samme, samme tå og fodbalde... Har være ved læge som tog blodprøver, skal nu vente 14 dag for svar

Hejsa

Det er mig, der var den anonyme trådstarter i 2019!

Det endte faktisk meget værre end foden. Som man kan læse ud af tråden, så ville min læge ikk tage mig seriøst og jeg fik flere udbrud af gigt rundt omkring i kroppen. Det viste sig nemlig, at jeg havde en uopdaget klamydia infektion og jeg fik herefter en såkaldt reaktiv artrit. Det nåede at sprede sig til udbrud til den anden god, i knæet, i skulderen og til hoften.

Jeg fik indsprøjtninger med binyrebarkhormon direkte i leddene og fik så også behandling for den uopdagede klamydia infektion. 

Anmeld Citér

13. marts 2024

Hej med jer

Hbv1 skriver:

Hejsa

Det er mig, der var den anonyme trådstarter i 2019!

Det endte faktisk meget værre end foden. Som man kan læse ud af tråden, så ville min læge ikk tage mig seriøst og jeg fik flere udbrud af gigt rundt omkring i kroppen. Det viste sig nemlig, at jeg havde en uopdaget klamydia infektion og jeg fik herefter en såkaldt reaktiv artrit. Det nåede at sprede sig til udbrud til den anden god, i knæet, i skulderen og til hoften.

Jeg fik indsprøjtninger med binyrebarkhormon direkte i leddene og fik så også behandling for den uopdagede klamydia infektion. 

Tak for opdatering. Det lyder godt nok ikke særlig rart.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.