Er det ok dagpleje mor lader et barn græde i søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Han er den første der møder ind om morgen hub ligger ham ned med det sammen dyne over regnslag  og lader ham skrige og går ind igen ... det gør rigtig ondt på mig 

Det er på ingen måde ok! Jeg havde taget en snak med hende! Mit barn skulle under ingen omstændigheder græde sig selv i søvn på den måde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2019

anonym12

Anonym skriver:

BDu har helt ret - og var jeg ikke i arbejde havde jeg beholdt ham hjemme indtil 1/5

Jeg håber du får meldt hende. Og ja, det er ikke altid man kan holde sit barn hjemme. Du skal ihvertfald ikke tro det er dig der er noget galt med når du ikke synes det er ok det hun gør. 

Ja, børn græder, men så skal de trøstes....

Anmeld Citér

25. marts 2019

Anonym trådstarter

anonym12 skriver:

Jeg håber du får meldt hende. Og ja, det er ikke altid man kan holde sit barn hjemme. Du skal ihvertfald ikke tro det er dig der er noget galt med når du ikke synes det er ok det hun gør. 

Ja, børn græder, men så skal de trøstes....

Ja vi har fået plads i privat dagpleje her fra 1/5 så jeg fortæller hende idag at vi flytter hans dagpleje er godt nok spændt på hendes reaktion!

Anmeld Citér

25. marts 2019

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja vi har fået plads i privat dagpleje her fra 1/5 så jeg fortæller hende idag at vi flytter hans dagpleje er godt nok spændt på hendes reaktion!

Hvad sagde hun? 

Anmeld Citér

25. marts 2019

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvad sagde hun? 

Hun tog det rigtig pænt så det jo fint nok 

Anmeld Citér

25. marts 2019

fehår

Anonym skriver:

Hun tog det rigtig pænt så det jo fint nok 

Det er jeg glad for at høre. April skal nok gå hurtigt med påsken midt i, og lige pludselig er det maj. Held og lykke med den nye dagplejer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.