2 børn vanvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.437 visninger
40 svar
125 synes godt om
19. marts 2019

Anonym trådstarter

Puha 

Har brug for lidt bekræftelse - er det ikke virkelig hårdt at være forældre til 2?

føler bare jeg svigter begge to og ingen får det, det fortjener 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2019

serinasmor

Det kan det i hvert fald være i perioder ... 

hvor gamle er de?

Anmeld Citér

20. marts 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg synes det var hårdt med én - lidt nemmere med to faktisk - men mega, mega hårdt med tre! 

Jeg troe ikke man kan sætte antal børn på. Men det er bare pisse hårdt, at være forældre ind imellem. Så jo! Det er en balance og perioder er bedre end andre

Anmeld Citér

20. marts 2019

Århusmor

Hvor gamle er dine børn? 

Anmeld Citér

20. marts 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Puha 

Har brug for lidt bekræftelse - er det ikke virkelig hårdt at være forældre til 2?

føler bare jeg svigter begge to og ingen får det, det fortjener 

Det kan være hårdt i perioder. Men det bør ikke være hårdt altid.

Hvor gamle er dine børn?

Anmeld Citér

20. marts 2019

Soonmom

Jeg synes ikke det er hårdt med to, men mega nemt med en  

Man har dælme meget fritid med en, så når folk med et barn siger det er hårdt, så grine vi lidt indvendigt og tænker vent til I får to.

Men jeg tror også det kommer an på forventningerne og på hvad man kigger i ar blive forældre.

Handler ens liv om børnene eller er børnene bare tilbehør der følger med og noget man får fordi det skal man

Anmeld Citér

20. marts 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Soonmom skriver:

Jeg synes ikke det er hårdt med to, men mega nemt med en  

Man har dælme meget fritid med en, så når folk med et barn siger det er hårdt, så grine vi lidt indvendigt og tænker vent til I får to.

Men jeg tror også det kommer an på forventningerne og på hvad man kigger i ar blive forældre.

Handler ens liv om børnene eller er børnene bare tilbehør der følger med og noget man får fordi det skal man

Taler du også så nedladende til foik ude i den virkelige verden?

Anmeld Citér

20. marts 2019

ChesireKitty

Jeg har 2 små viljestærke krudtugler på 2 og 4 år. De er verdens skønneste unger og jeg elsker dem over alt på jorden, men de fleste dage glæder jeg mig til de skal i seng så jeg kan få noget fred i hovedet. For den store snakker som et vandfald og man kan nærmest ikke få et ord indført og den lille render og råber efter "mor" hvert 3. sekund.

Jeg arbejder fra 7-15, henter børn og næsten lige så snart vi kommer ind af døren derhjemme (ca. Kl 16), skal der laves aftensmad, så de ikke bliver for trætte til at spise. Så skal der spises og bades og puttes. DET synes jeg er hårdt. At jeg ikke har tid til ordentlig kvalitetstid med mine børn.

Anmeld Citér

20. marts 2019

Soonmom

IenFart skriver:

Taler du også så nedladende til foik ude i den virkelige verden?

Hvor tænker du jeg er nedladende? 

Anmeld Citér

20. marts 2019

Miti's mama

Det er hårdt - især når de er små. Jeg synes det var hårdt med én, men jeg synes helt klart at to er værre. Mest fordi når man har én, så har man lidt fritid når h*n sover eller leger lidt selv. Når man har to har man lige halveret chancen for at det sker... Men jo ældre de bliver, jo nemmere bliver det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.