Hovedpine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2019

Anonym trådstarter

Så har vi været ved lægen . Vi fik en snak og hovedpine skema som skal udfyldes . Ingen større bekymring der .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2019

HBV

Anonym skriver:

Så har vi været ved lægen . Vi fik en snak og hovedpine skema som skal udfyldes . Ingen større bekymring der .

Det lyder mystisk  har du beskrevet den myrekryb følelse på armene overfor lægen? 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Det lyder mystisk  har du beskrevet den myrekryb følelse på armene overfor lægen? 

Jep samt, at han sagde at det følte som en bule i panden . Hovedpine skema snakkes ved om 1 måned . Sagde jeg bestemt ikke var tryg ved hovedpine anfaldene blev værre . Så det gik som forventet .

Anmeld Citér

7. februar 2019

HBV

Måske er det på tide at skifte læge ?

Anmeld Citér

7. februar 2019

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Måske er det på tide at skifte læge ?

Tror desværre ikke det er muligt , da der er lukket for tilgang ved de andre læger i omegnen. 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Nu er der jo ingen grund til at flashe titler, men skal vi være helt præcise, så er det faktisk BØRNElæge. 

Ej, helt seriøst: Den knægt skal undersøges grundigere end en praktiserende læge kan. Det kan være alt eller ingenting, men det påvirker hans dagligdag SÅ meget, at det skal ses på...

Vi har fået hovedpine skema og skal tales ved om 1 måned . Ingen bekymring hos lægen. 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Tror desværre ikke det er muligt , da der er lukket for tilgang ved de andre læger i omegnen. 

Uden at jeg ved det. Men er der ikke noget med at man har ret til en henvisning til en børnelæge?

Anmeld Citér

7. februar 2019

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Uden at jeg ved det. Men er der ikke noget med at man har ret til en henvisning til en børnelæge?

Jeg ved det ikke . Lægen mente hans undersøgelse var nok . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.