Hovedpine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg har lidt af migræne i halvdelen af mit liv. Har bare været ved min almindelige læge, som jo blot kan udskrive migrænepiller. Først sidste efterår blev jeg henvist til en neurolog og nu får jeg forebyggende medicin. Er gået fra 3 voldsomme migræneanfald om ugen til ganske få om måneden. Så det har stor betydning at man kommer rette sted hen med sin migræne, og når det er et barn tænker jeg der skal en god udredning til. Så tænker en neurolog, skal der henvises til.

Hvis det er migræne overgår det langt normal hovedpine. Det er så ufatteligt smertefuldt at det er helt ubegribeligt. Det er invaliderende, så derfor er det bare godt at få det udredt ordentligt.

Han vågnede i morges med Hovedpine , bad om

en kold klud og sov videre . Vågnede en time senere og bad om pille ( han kan ikke sluge piller , så det er af nød ) kl 6 snakkede han om noget mylder på armene som edderkopper der kravlede ?!?  Han sovet p.t igen . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2019

Dorthe1986

Anonym skriver:

Han vågnede i morges med Hovedpine , bad om

en kold klud og sov videre . Vågnede en time senere og bad om pille ( han kan ikke sluge piller , så det er af nød ) kl 6 snakkede han om noget mylder på armene som edderkopper der kravlede ?!?  Han sovet p.t igen . 

Til lægen med ham så han kan komme videre i systemet. Børn skal ikke lide af så hyppige og voldsomme hovedpiner. 

Anmeld Citér

5. februar 2019

årgang84

Profilbillede for årgang84

Læge . 

Men måske en god zone terapeut . Der også lidt samtale i hvorpå i måske kan spore jer bedre ind.  

Går ud fra skolen er ind over om barnets plads i klassen. 

Anmeld Citér

5. februar 2019

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Til lægen med ham så han kan komme videre i systemet. Børn skal ikke lide af så hyppige og voldsomme hovedpiner. 

Vil kontakte lægen. Syntes bare aldrig vi bliver taget seriøst.

Anmeld Citér

5. februar 2019

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Læge . 

Men måske en god zone terapeut . Der også lidt samtale i hvorpå i måske kan spore jer bedre ind.  

Går ud fra skolen er ind over om barnets plads i klassen. 

Barnets plads ? Det er jævnlig møder pga tidligere angstforløb med lang tids fravær. Men tvivler barnets plads bekymre dem . Et emne vi ofte har haft oppe.

Anmeld Citér

5. februar 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Vil kontakte lægen. Syntes bare aldrig vi bliver taget seriøst.

Morgenhovedpine bør tages ret seriøst. Ring til lægen igen. Din dreng bør undersøges på en børneafdeling. 

Anmeld Citér

5. februar 2019

HBV

Abracadabra skriver:

Morgenhovedpine bør tages ret seriøst. Ring til lægen igen. Din dreng bør undersøges på en børneafdeling. 

<------

Mvh en læge 

Anmeld Citér

5. februar 2019

Abracadabra

HBV skriver:

<------

Mvh en læge 

Nu er der jo ingen grund til at flashe titler, men skal vi være helt præcise, så er det faktisk BØRNElæge. 

Ej, helt seriøst: Den knægt skal undersøges grundigere end en praktiserende læge kan. Det kan være alt eller ingenting, men det påvirker hans dagligdag SÅ meget, at det skal ses på...

Anmeld Citér

5. februar 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Nu er der jo ingen grund til at flashe titler, men skal vi være helt præcise, så er det faktisk BØRNElæge. 

Ej, helt seriøst: Den knægt skal undersøges grundigere end en praktiserende læge kan. Det kan være alt eller ingenting, men det påvirker hans dagligdag SÅ meget, at det skal ses på...

Vi vil prøve at kontakte lægen igen , har været der tidligere og børnelæge har været inde over. Han sendte en henvisning til fys som skulle tjekke fodstilling . Jeg bliver ret bekymret for syntes de bliver voldsommere . Han faldt i søvn kl 18.30 ( normalt kl 20.30 ) vågnede kl 6 og snakkede om myldrende på kroppen som edderkopper . Bad og en kold klud ( bruger vi som lindring ) sov et par timer bad om pille. Vågnede igen kl 10 - med lidt hovedpine. Vi gik en tur , hvor han sagde at det føltes som han havde en bule i panden ( har han ikke ) 

Syntes desværre bare ikke vi bliver tager alvorligt . Må kontakte dem igen 

Anmeld Citér

5. februar 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Vi har tidligere været tilkoblet børneafdeling dog pga AB . Men der døjede han også med hovedpine, han fik en henvisning til fys.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.