enighed om separation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Honningblomst

wamse skriver:

Er så ked lige nu Jeg kan ikke skifte bank, da ingen bank vil tage imod mig, da jeg har en konto i arbejdernes landsbank, og de ikke vil hjælpe med at finde en løsning. Min mand nægter at tale om noget som helst og han nægter at sælge, hvad f..... gør jeg så? Lejligheden var perfekt og jeg kunne overtage i morgen. Min far har pengene til indskudet klar, men jeg kan ikke betale både hus og lejligheden

Kan du ikke hæve skidtet inden de trækker pengene...sådan så du dropper alt på din budgetkontot og betaler med girokort hver måned og så kun lade huset stå tilbage og står der ingen penge kan de jo ikke trække dem, vel?

Knus..og sikke noget PIS!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

wamse

Eva skriver:

Kan du ikke hæve skidtet inden de trækker pengene...sådan så du dropper alt på din budgetkontot og betaler med girokort hver måned og så kun lade huset stå tilbage og står der ingen penge kan de jo ikke trække dem, vel?

Knus..og sikke noget PIS!!

pengene trækkes lige så snart de går ind, så det kan jeg ikke gøre Ej nu ved jeg simpelthen ikke mere hvad jeg skal gøre. Står og kan overtage i morgen, har indskudet på plads, men han nægter ALT og banken vil ikke samarbejde.

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

wamse skriver:

pengene trækkes lige så snart de går ind, så det kan jeg ikke gøre Ej nu ved jeg simpelthen ikke mere hvad jeg skal gøre. Står og kan overtage i morgen, har indskudet på plads, men han nægter ALT og banken vil ikke samarbejde.

Hvad hvis du bare hiver alt ud af banken...og så evt bruge din fars konto til at køre dine penge over på eller et aller andet.

kan da ikke være rigtigt at man ikke selv kan bestemme hvad man vil betale..men det er jo selvfølgeliug fordi det er banken der har penge i klemme. Øv...men du skal bare fortsætte og flytte...du må lave en ordning med banken så du kan leve også.

Knus..

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Ej søde hvor er det træls jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end jeg håber du snart får styr på det.

Kæmpe kram og en masse varme tanker til dig

Anmeld

21. oktober 2009

Pia.

wamse skriver:

Du skal stoppe den overførelse der står til at trække pengene med det sammen det kan du gøre lige meget hvad... og så hive dem ud... Føler virkelig med dig... Jeg løb også fra et hus der nu desværre ikke kan sælges - havde ingen penge, ingen muligheder og stod bare i skidt til halsen...

Se om du ikke kan stoppe den... Håber det bedste for dig... KNUS

Anmeld

21. oktober 2009

wamse

ej hvor er jeg altså glad for at være på denne side, med så meget opbakning

Jeg fik blod på tanden igen, og fik endelig lov til at få en ny lønkonto i banken. Jeg snakkede så lang tid, at jeg tror hun gav den for at slippe for mig Min far betaler indskud + 1 måneds husleje, så jeg står først til d. 1/12 og skal tænke på alt det her igen, og indtil der har min mand at finde en løsning, når han er så stejl, ellers afmelder jer ALT, hvad der har med huset at gøre.  Imorgen kører jeg over til min far og vi betaler indskudet og fredag kan jeg få nøglerne, da den står ledig nu. Jeg har udfyldt papirerne til:

• ekstraordinært børnetilskud
  • boligsikring
  • børnebidrag fra faderen
  • separation
  • friplads i børnehaven
  • har underskrevet lejekontrakt
  • har booket en ladbil til næste lørdag til at flytte med
  • har skrevet Lærke op til 2 børnehaver inde i byen

Så skal alt sendes og afleveres i morgen

Det er selvfølgelig ikke helt afklaret hvordan det ender med ham og huset, men lige nu gør jeg det jeg kan, og så må jeg væbne mig med lidt tålmodighed omkring det andet.

Anmeld

21. oktober 2009

sarahb

wamse skriver:

Jeg fik blod på tanden igen, og fik endelig lov til at få en ny lønkonto i banken. Jeg snakkede så lang tid, at jeg tror hun gav den for at slippe for mig Min far betaler indskud + 1 måneds husleje, så jeg står først til d. 1/12 og skal tænke på alt det her igen, og indtil der har min mand at finde en løsning, når han er så stejl, ellers afmelder jer ALT, hvad der har med huset at gøre.  Imorgen kører jeg over til min far og vi betaler indskudet og fredag kan jeg få nøglerne, da den står ledig nu. Jeg har udfyldt papirerne til:

• boligsikring
  • separation
  • friplads i børnehaven

Det er selvfølgelig ikke helt afklaret hvordan det ender med ham og huset, men lige nu gør jeg det jeg kan, og så må jeg væbne mig med lidt tålmodighed omkring det andet.

HVOR ER DET SEJT DU HAR KÆMPET OG NU GIVER DET POTE..

Jeg synes du er en fighter og det skal nok gå for dig og ugerne det er jeg sikker på

GODT GÅET

Anmeld

21. oktober 2009

wamse

sarahb skriver:

HVOR ER DET SEJT DU HAR KÆMPET OG NU GIVER DET POTE..

Jeg synes du er en fighter og det skal nok gå for dig og ugerne det er jeg sikker på

GODT GÅET

Mange mange tak, det betyder virkelig noget for mig at mærke opbakningen i denne tid, for jeg kører selvfølgelig på mine yderste resourcer lige nu, men jeg er så tæt på nu at vi kan være i den ny lejlighed Min søn på 14 gav mig en stor kram og sagde at det er så godt mor

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

wamse skriver:

• boligsikring
  • separation
  • friplads i børnehaven

åh hvor er det super for dig. så stærkt simpelthen. havde ikke lige fulgt med de sidste par dage, men hvor er du bare kommet langt.

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

wamse skriver:

• boligsikring
  • separation
  • friplads i børnehaven

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen...DU ER SÅ SEJ!!! og skide godt at der er styr på det hele og at du har fået kæmpet dig til det du ville....det er vejen frem og desværre nok ikke sidste gang du skal "banke i bordet"..

Tillykke...seje dig...

Knus Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.