enighed om separation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Vingummien

wamse skriver:

Nej har ikke mulighed for at købe ham ud, da jeg ryger over på dagpenge, da jeg ikke kan beholde min stilling på natarbejde.

Kommunen vil ikke låne mig pengene, heller ikke selvom det kun er til huset er solgt. Har kigget meget efter boliger den sidste tid, da dette har lagt i luften et stykke tid, men har endnu ikke set en, der ville give afkald på indskud

Jeg snakkede også med kommunen om, at his jeg flyttede på krisecenter om de så ville hjælpe mig videre, men det kunne de heller ikke.

Utroligt de ikke vil det. Heller ikke når du er røget på dagpenge. VEd godt det er forskelligt fra kommune til kommune hvad de gør, men her i Randers der er det næsten 100 at de hjælper med indskud når man har søgt om det.

Har ikke hørt om nogen derhar haft problemer med det endnu.

Er da noget rod at i har hus, selvom det nok var dejligt da i havde det godt sammen, men når et forhold så falder sammen så er det bare dumt kan man jo så se. Men utroligt kommunen bare står fast i ikke at vil hjælpe dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

wamse

suanne85 skriver:

Utroligt de ikke vil det. Heller ikke når du er røget på dagpenge. VEd godt det er forskelligt fra kommune til kommune hvad de gør, men her i Randers der er det næsten 100 at de hjælper med indskud når man har søgt om det.

Har ikke hørt om nogen derhar haft problemer med det endnu.

Er da noget rod at i har hus, selvom det nok var dejligt da i havde det godt sammen, men når et forhold så falder sammen så er det bare dumt kan man jo så se. Men utroligt kommunen bare står fast i ikke at vil hjælpe dig

Ja det er ikke rart at alt bliver gjort op i regler nu, for jeg har jo bare brug for hjælpen til at komme væk nu, jo før des bedre, for han er nu igen ikke enige i at det er det der skal ske Nu vil han igen have at vi skal blive sammen, for HAN vil ikke af med huset. HAN synes heller ikke det gør noget at børnene ser alt dette gang på gang. HAN kan heller ikke forstå jeg næsten ikke kan klare mere, når min far er ved at dø. Jeg har svært ved at varetage mit job nu, fordi alt her hjemme kører sådan. Min lægr vil godt sygemelde mig, men så skulle jeg jo gå her hjemme med min mand, og det magter jeg ikke. 

Anmeld

19. oktober 2009

wamse

Så fik jeg snakket med banken, og der var på ingen måde nogen hjælp at hente, og hvis jeg bare fraflyttede adressen, så skulle jeg betale husleje her og i en lejlighed  Manden er helt i baglås, og vil ikke sælge mere, så jeg skal så underlægge en psykisk syg mands luner Han var vågen 1 time, og nu har han så lagt sig til at sove igen. Han råbte bare at jeg skulle lade ham være i fred, for han var træt. Ja det er vi andre også, fordi det hele tiden er så hårdt at skulle vejre hans sindsstemning. Så vi er tvungne til at blive her, til huset er solgt. 

Anmeld

19. oktober 2009

sarahb

wamse skriver:

PUHA..
sikke meget der er sket på kort tid kan godt forstå du er godt brugt.. er i sat til salg?? hvordan og hvorledes. altså hvis det r så må i jo have en advokat ind der opdeler osv og hvis han ikk vil af med huset må han jo købe dig ud, det ordner adokaten...
har du slet ikke et sted du kan være so far??

Anmeld

19. oktober 2009

Lone Jakobsen

wamse skriver:

åh hvor jeg dog føler med dig.

du skriver at din familie bor meget langt væk.... men har de stadig ikke mulighed for at hjælpe dig økonomisk?

min søster står selv i samme situation med et hus til salg og en mand der nægter at gøre noget for det. vi prøver alle sammen at hjælpe hende så godt vi kan...og der er fx. blevet lånt hende tilskud til lejlighed....til en lille bil...og så træder vi til med lidt ekstra når det rigtigt brænder på.

et lille råd til dig er i ikke sparer penge på egndomsmægler...min søster satte huset til salg på robinhus.dk.... men der skal de selv fremvise huset....og når manden nu ikke er inforstået med det, og hun er flyttet.... ja så står huset bare og forfalder.

men jeg sender dig et kæmpe og håber virkelig du finder nogen der kan hjælpe dig.... ellers må vi jo lave en indsamling her på baby.dk

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

wamse skriver:

Så er vi vi færdige med at forsøge med at få forholdet til at fungere. Vi forsøgte en sidste gang. Jeg kan simpelthen ikke holde til at bo med en psykisi syg mand mere. Jeg kan ikke være den mor jeg ønsker, når alt omkring mig er i konstant kaos. Han kunne i går sætte sig ned og snakke med mig, og vi var enige om at dette var gået for langt. Nu skal vi så bare finde ud af, hvordan vi kommer videre herfra, for børnene og jeg skal hurtigst muligt have en lejlighed, men problemet er at jeg ikke kan låne til indskud via kommunen fordi jeg står som medejer af huset, og banken vil ikke lade ham stå som eneejer, da han økonomisk ikke kan bære det Frygter at dette kan trække i langdrag nu. Jeg ser min mand, som værende tæt på endnu en indlæggelse psyk afd, så forstyrret virker han i hans tanker igen. 

Vi er helt enige om at Lærke bor hos mig. Men hvordan pokker kommer jeg herfra, for frygter lidt hans psykiske tilstand lige pt.

Puha altså.. Det er en svær situation du er i...

Jeg sender hermed end masse kram til dig, og håber virkelig du finder en løsning...

Klem...

Anmeld

19. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Held og lykke med det hele. Men det jeg har fulgt med i, så lyder det til at være det rigtige...

Men puha,hvor den slags er hårdt! KÆMPE kram med på vejen.

Anmeld

19. oktober 2009

Becks

wamse skriver:

Så er vi vi færdige med at forsøge med at få forholdet til at fungere. Vi forsøgte en sidste gang. Jeg kan simpelthen ikke holde til at bo med en psykisi syg mand mere. Jeg kan ikke være den mor jeg ønsker, når alt omkring mig er i konstant kaos. Han kunne i går sætte sig ned og snakke med mig, og vi var enige om at dette var gået for langt. Nu skal vi så bare finde ud af, hvordan vi kommer videre herfra, for børnene og jeg skal hurtigst muligt have en lejlighed, men problemet er at jeg ikke kan låne til indskud via kommunen fordi jeg står som medejer af huset, og banken vil ikke lade ham stå som eneejer, da han økonomisk ikke kan bære det Frygter at dette kan trække i langdrag nu. Jeg ser min mand, som værende tæt på endnu en indlæggelse psyk afd, så forstyrret virker han i hans tanker igen. 

Vi er helt enige om at Lærke bor hos mig. Men hvordan pokker kommer jeg herfra, for frygter lidt hans psykiske tilstand lige pt.

Det er jeg ked af og hoere.. Maa vaere haardt, naar alt det med din far ogsaa er i tankerne...

Taenker lidt om I begge ikke kan flytte fra huset, saa I kan faa det solgt (ved godt det er svaert under krisen)

Kan godt forstaa du har valgt denne beslutning, maa vaere en lettelse at dette nu er kommet fra dine skuldre.. Haaber du hurtigst muligt faar noget andet og bo i.. Kan din familie ikke laane dig lidt penge hver isaer, saa du har til et indskud?

Knus og mange store krammere

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Først of fremmest vil jeg sige, at jeg synes du er en rigtig modig og klog kvinde! Jeg læste også sidst du fortalte om din mands problemer og hans manglende støtten op om dig i forbindelse med bl.a. din fars sygdom, og på mig lyder det som om at dette er den bedste løsning for dig og Lærke selvom det bliver et langt sejt træk! Jeg har en veninde herinde fra, som har været igennem hele trummerummen omkring skilsmisse med fælles hus og alt det andet som følger med, det var en hård kamp, men hun er meget mere lykkelig nu! Det er jeg sikker på at du også bliver! Og din datter vil helt sikkert få mere ro, når ikke hun skal omgås en syg far hele tiden og være vidne til de problemer han/I har indbyrdes!

Jeg håber virkelig det bedste for jer! Husk at du er stærkere end du tror!

Kram

Anmeld

19. oktober 2009

wamse

sarahb skriver:

PUHA..
sikke meget der er sket på kort tid kan godt forstå du er godt brugt.. er i sat til salg?? hvordan og hvorledes. altså hvis det r så må i jo have en advokat ind der opdeler osv og hvis han ikk vil af med huset må han jo købe dig ud, det ordner adokaten...
har du slet ikke et sted du kan være so far??

Hejsa.

Nej huset er ikke sat til salg, for nu er min mand gået i baglås og vil intet, og det kan han faktisk slippe afsted med Jeg kan ingen steder komme, før huset er solgt (bankdamens ord) Min mand kan på ingen måder købe mig ud, da han går på sygedagpenge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.