enighed om separation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

wamse

nutche skriver:

åh hvor jeg dog føler med dig.

du skriver at din familie bor meget langt væk.... men har de stadig ikke mulighed for at hjælpe dig økonomisk?

min søster står selv i samme situation med et hus til salg og en mand der nægter at gøre noget for det. vi prøver alle sammen at hjælpe hende så godt vi kan...og der er fx. blevet lånt hende tilskud til lejlighed....til en lille bil...og så træder vi til med lidt ekstra når det rigtigt brænder på.

et lille råd til dig er i ikke sparer penge på egndomsmægler...min søster satte huset til salg på robinhus.dk.... men der skal de selv fremvise huset....og når manden nu ikke er inforstået med det, og hun er flyttet.... ja så står huset bare og forfalder.

men jeg sender dig et kæmpe og håber virkelig du finder nogen der kan hjælpe dig.... ellers må vi jo lave en indsamling her på baby.dk

Hvor er i da en skøn familie, når i sådan bakker op om din søster

Jeg har desværre ikke den mulighed, dvs jeg kunne måske godt låne pengene af min far til indskud, men banken siger i dag, at de vil fortsat hæve til huset også, og jeg kan ikke bære at betale til 2 steder, da jeg kommer over på dagpenge Så jeg kunne sagtens finde en bolig og flytte, men banken vil fortsat trække pengene, og der er slet ingen umiddelbar løsning på at kunne sælge huset, da vi kører retssag mod de tidligere ejer for et nyt tag, en sag hvor vi står stærkt, men en ny køber skulle så ville overtage sagen herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

wamse

Ansemusen skriver:

Først of fremmest vil jeg sige, at jeg synes du er en rigtig modig og klog kvinde! Jeg læste også sidst du fortalte om din mands problemer og hans manglende støtten op om dig i forbindelse med bl.a. din fars sygdom, og på mig lyder det som om at dette er den bedste løsning for dig og Lærke selvom det bliver et langt sejt træk! Jeg har en veninde herinde fra, som har været igennem hele trummerummen omkring skilsmisse med fælles hus og alt det andet som følger med, det var en hård kamp, men hun er meget mere lykkelig nu! Det er jeg sikker på at du også bliver! Og din datter vil helt sikkert få mere ro, når ikke hun skal omgås en syg far hele tiden og være vidne til de problemer han/I har indbyrdes!

Jeg håber virkelig det bedste for jer! Husk at du er stærkere end du tror!

Kram

Tak for dit søde svar

Jeg er 100% sikker at vi alle ville få det bedre, inkl min mand. Som jeg ser ham nu er han helt klart tæt på en indlæggelse på psyk igen. Han er fx stået op kl. 21.00 her til aften, og nu vandrer han så rundt i huset hele natten igen, det er virkelig ubehageligt. Han bader 1 gang i ugen nu, sover i det tøj han har på når han er vågen, han spiser stort set intet, han bliver hverken klippet eller barberet, og han flygter fra virkeligheden nu.

Jeg er i dag startet hos en psykolog, som skal hjælpe mig komme nogenlunge hel-skindet gennem dette.

Anmeld

19. oktober 2009

wamse

Dutte84 skriver:

Puha altså.. Det er en svær situation du er i...

Jeg sender hermed end masse kram til dig, og håber virkelig du finder en løsning...

Klem...

Mange tak skal du have

Anmeld

19. oktober 2009

wamse

Zafir skriver:

Held og lykke med det hele. Men det jeg har fulgt med i, så lyder det til at være det rigtige...

Men puha,hvor den slags er hårdt! KÆMPE kram med på vejen.

Mange tak skal du have, og jeg er helt sikker på at dette vil være det rigtige for os alle

Anmeld

20. oktober 2009

wamse

Lige en opdatering.

Min far vil betale for indskudet og jeg skal ind og se på 2 ledige 4-værelset lejligheder i morgen tidlig Jeg føler mig så heldig, for at chancen er der at jeg nu kan bryde fri af dette helvede Det minus der er, er at banken "truer" med at trække til både hus og lejlighed. Det kan jeg på ingen måde betale, for min mand nægter stadig at sætte huset til salg, og så vil det jo uanset hvad havne på tvang.

Min idé er nu at oprette en nemkonto i en anden bank, og så stoppe med de betalinger omkring banken. Jeg vil  absolut være villig til at betale afdrag på gældsposter i banken, men til huset vil jeg ikke, når han på ingen måde er til at snakke med . Åh men kryds fingre for os at det falder lidt i hak nu, lejlighederne står ledige nu, så det kan jo virkelig lade sig gøre hurtigt dette

Anmeld

20. oktober 2009

sarahb

Krydser alt der kan krydses søde.. glæder mig til at høre hvad det bliver til

Anmeld

21. oktober 2009

Bondepigen

Håber det bedste for dig!!!

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

wamse skriver:

Lige en opdatering.

Min far vil betale for indskudet og jeg skal ind og se på 2 ledige 4-værelset lejligheder i morgen tidlig Jeg føler mig så heldig, for at chancen er der at jeg nu kan bryde fri af dette helvede Det minus der er, er at banken "truer" med at trække til både hus og lejlighed. Det kan jeg på ingen måde betale, for min mand nægter stadig at sætte huset til salg, og så vil det jo uanset hvad havne på tvang.

Min idé er nu at oprette en nemkonto i en anden bank, og så stoppe med de betalinger omkring banken. Jeg vil  absolut være villig til at betale afdrag på gældsposter i banken, men til huset vil jeg ikke, når han på ingen måde er til at snakke med . Åh men kryds fingre for os at det falder lidt i hak nu, lejlighederne står ledige nu, så det kan jo virkelig lade sig gøre hurtigt dette

Ej dett er da super dejligt at din far vil hjælpe med det, skønt. Blev helt glad da jeg læste det. Så har du en ting mindre at tænke på.

Håber det hele falder i hak med bank osv så du kan få lidt fred på igen

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

wamse skriver:

Lige en opdatering.

Jeg krydser alt jeg kan...hvis det var mig, så ville jeg også bare stoppe al betaling og skifte bank.

Dejligt din far hjælper med indskuddet, mine forældre trådte også til da det gjaldt her...ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden dem. Men mon ikke du får en lejlighed når der står ledige...kender du området, er det et ok sted at flytte hen eller er der en grund til de står ledige?

Knus Eva..

Anmeld

21. oktober 2009

wamse

Er så ked lige nu Jeg kan ikke skifte bank, da ingen bank vil tage imod mig, da jeg har en konto i arbejdernes landsbank, og de ikke vil hjælpe med at finde en løsning. Min mand nægter at tale om noget som helst og han nægter at sælge, hvad f..... gør jeg så? Lejligheden var perfekt og jeg kunne overtage i morgen. Min far har pengene til indskudet klar, men jeg kan ikke betale både hus og lejligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.