Fint tøj til 3 årig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2019

Anonym trådstarter

1518 skriver:

En polo og mørke/sorte jeans uden for meget diller-daller?

det har han altid på en polo og et par bløde jeans nu vild jeg noget andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2019

Babilooo

Hvad med en mørk basic bluse fra bakito og så nogle pæne grå bukser. De kan fåes bløde og pæne i h og m

Anmeld Citér

31. januar 2019

Mamalou

Min søn havde sweatbukser og en t-shirt fra popupshop med en Tiger på, da lillesøster blev døbt. Han synes, at han var sej!

Han vil kun have behageligt tøj på og selvom det nok ikke er dresscoden, så så jeg ingen grund til at tvinge ham for at tilfredsstille mit behov. Desuden vidste jeg at hvis jeg købte skjorte og cowboybukser så ville det ikke blive brugt mere end den ene gang. Jeg har altid fokuseret på at mine børn skal have behageligt tøj på som de kan bevæge og lege i, så når alt kommer til alt er det sikkert derfor han står fast ved det han kalder blødt tøj  

Anmeld Citér

31. januar 2019

tossen93

Jeg er ret vild med den her.  https://m.zalando.dk/massimo-dutti-mit-kontrastkragen-langarmede-t-shirts-dark-blue-m3i24g01p-k11.html?size=110

(Fåes også i en lys grå) Tænker den vil give følelsen af en blød almindelig bluse. Samtidig med du får et mere skjorte lignende udtryk?

Anmeld Citér

1. februar 2019

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville bare give ham et par pæne bukser og bluse på.

Du skal nok forberede dig på, at han måske slet ikke vil gå op af gulvet når dørene åbnes. Det kan sagtens blive alt for meget for ham.

Min mands niece skulle også gå op af gulvet, da jeg skulle giftes. Hun var 3 1/2 år på dette tidspunkt og ville ikke da tidspunktet kom (hun er ikke en generet pige). Hun skulle gå med 2 andre niecer på 9 - 10 år, men det hjalp ikke.

Anmeld Citér

1. februar 2019

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville bare give ham et par pæne bukser og bluse på.

Du skal nok forberede dig på, at han måske slet ikke vil gå op af gulvet når dørene åbnes. Det kan sagtens blive alt for meget for ham.

Min mands niece skulle også gå op af gulvet, da jeg skulle giftes. Hun var 3 1/2 år på dette tidspunkt og ville ikke da tidspunktet kom (hun er ikke en generet pige). Hun skulle gå med 2 andre niecer på 9 - 10 år, men det hjalp ikke.

Det ved jeg godt det er derfor jeg skriver måske fordi han kan sagtens skifte mening 

men pæn bluse og bukser - jeg har kigget på marmar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.